2016 İşte Benim Stilim Ünlüler Birincisi

-Reklamlar-
İŞTE BENİM STİLİM ÜNLÜLER BİRİNCİSİ(5 ŞUBAT 2016)

2016 İşte Benim Stilim Ünlüler yarışmasının birincisi belli oldu... 5 şubat Cuma akşamı büyük finalde 2016 İşte Benim Stilim Ünlüler'in en tarz kadını belli oldu. İşte 5.sezon işte benim stilim birincisi, kazananı, şampiyonu...

2016 yılında 5.sezonunda 16 ünlü isimler ile başlayan İşte Benim Stilim büyük finali bu akşam ekranlara geldi. Finale kalan beş ünlü isim birincilik için podyuma çıktı. SSM oyları ile bu senenin en tarz kadını seçilen isim belli oldu... 5.sezon işte benim stilim şampiyonu belli oldu...

İŞTE BENİM STİLİM ÜNLÜLER BİRİNCİSİ GİZEM ÖZDİLLİ
GİZEM ÖZDİLLİ BİRİNCİ OLDU....
İŞTE SIRALAMA
1.GİZEM ÖZDİLLİ
2.PELİN SUADE
3.SİMGE TERTEMİZ
4.TUĞÇE ÖZBUDAK
5.BERNA ÖZTÜRK

5 Şubat İşte Benim Stilim Büyük Finalinde; Simge TertemizPelin SuadeBerna Öztürk, Tuğçe Özbudak ve Gizem Özdilli finale kalan isimler oldu...

2016 İşte Benim Stilim Ünlüler büyük finalinde konuk sanatçı Alişan oldu. Yarışmacılar en iyi kıyafetleri ile son kez jüri karşısına çıktı. Gecenin sonunda bir kişi İşte Benim Stilim 2016 yarışmasının kazananı oldu... Yeni sezon ise 6.sezon pazartesi günü başlıyor...

İŞTE BENİM STİLİM PELİN SUADE KİMDİR?
Pelin Suade, 1980 yılında İstanbul'da doğdu. Fotomodel ve mankenlik yapmış ayrıca bir çok tv programı sunmuştur. Ayrıca müzikle ilgilenen güzel yarışmacı albüm de çıkarmıştır.
 Üsküdar Musiki Cemiyeti'nin 2 yıl eğitim almış ve şan eğitimi almıştır.

Şimdi Magazin, Magazin Dünyası, Heyecanlı, Kanal 1 Mazagin,Bizden Kaçmaz, Sinemanyak ve Nayır N’olamaz, Süper Kulüp gibi programları sunmuştur.

İŞTE BENİM STİLİM GİZEM ÖZDİLLİ KİMDİR?
Gizem Özdilli 2 temmuz 1974 yılında  Ankara'da doğmuştur. Eski manken, Gizem Özdilli “Milli Manken” unvanı ile kültür bakanlığı organizasyonlarında ülkemizi tüm dünyada onurla temsil etmiş bir mankendir.

İŞTE BENİM STİLİM SİMGE TERTEMİZ KİMDİR?
Simge Tertemiz 9 Eylül 1988, İskenderun doğumludur. Anadolu Üniversitesi Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri bölümünde öğrenim görmektedir. 2002 "Best Model of Turkey" Gelecek Vadeden Misyon Ödülü, 2004 "Best Model Of Turkey" birinciliği, 2004 "Best Model of The World" dördüncülüğü, 2004 "Miss Tourism" beşinciliğine sahiptir. Kazandığı bu başarılardan sonra kariyerine oyuncu, sunucu ve manken olarak devam eden Simge Tertemiz Çılgın Dershane, Çılgın Dershane Kampta gibi filmlerde rol almış ayrıca Özel Hat, Süper Starlife gibi magazin programlarında da sunuculuk yapmıştır. Bir dergi okurları tarafından 2011 yılının en seksi kadını seçilen Simge Tertemiz aynı yıl Murat Kadıoğlu ile yıldırım nikahıyla evlenmiş ve bu evlilikten Nail Kayra isminde çocuğu olmuştur. Daha sonra çift şiddetli geçimsizlik nedeniyle evliliklerini 2014 yılında sonlandırmıştır.

2016 İŞTE BENİM STİLİM YARIŞMACILARI
Simge Tertemiz(Finalist)
Pelin Suade(Finalist)
Berna Öztürk(Finalist)
Tuğçe Özbudak(Finalist)
Gizem Özdilli(Finalist)
Nil Karataş
İnci Pars
Sevil Uyar
AslızenElendi
Esra Balamir
Elif Ece Uzun
Hatice Çarpar
Yeşim Erçetin
Yasemin Öztürk
Neslihan Önder 
Esra Sönmezer

2016 İşte Benim Stilim Jüri Üyeleri: İvana Sert, Hakan Akkaya, Neslihan Yargıcı, Uğurkan Erez
2016 İşte Benim Stilim Sunucusu: Öykü Serter

iste benim stilim ünlüler kim kazandı, 5 şubat işte benim stilim kim birinci oldu, sms sonuçları, işte benim stilim ünlüler sms sonucu, işte benim stilim şampiyonu 2016
-Reklamlar-
2016 İşte Benim Stilim Ünlüler Birincisi 2016 İşte Benim Stilim Ünlüler Birincisi Reviewed by Unknown on 02:00:00 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Reklam