2016 İşte Benim Stilim Ünlüler Finalistler(5 Şubat 2016)

-Reklamlar-
İŞTE BENİM STİLİM ÜNLÜLER FİNAL(5 ŞUBAT 2016)

İşte Benim Stilim yarışmasının finali 5 şubat 2016 cuma akşamı Tv8 de yayınlanacak. Finale kalan isimler belli oldu. İşte 2016 İşte Benim Stilim 5.sezon finalistleri...

Tv8 kanalının moda yarışması bu sezon farklı formatı ile ünlüleri yarıştırdı ve jüri değişikliğine gitmişti. İşte Benim Stilim ünlüler ne yazık ki erken final kararı aldı ve 5 şubat cuma akşamı final yapıyor. Finale kalan isimler belli oldu. İşte finalde yarışacak ünlüler...






İşte Benim Stilim Ünlüler finali 5 Şubat cuma akşamı saat 22.45 te tv8 kanalından yayınlanacak.
Finalde 5 isim 2016 yılının en tarz kadını olmak için yarışacak. Bildiğiniz gibi yeni sezon 8 şubat 2016 pazartesi günü başlıyor. Nur Yerlitaş yeni sezonda tekrar jüri koltuğunda oturacak. Kemal Doğulunun yerine ise Hakan Akkaya devam edecek...

İşte Benim Stilim Ünlüler Birincisi Kim Olacak...
5 şubat İşte benim stilim ünlüler finalinde birinci belli olacak. SMS oyları ile birinci bakalım kim olacak.

İŞTE BENİM STİLİM ÜNLÜLER FİNALE KALANLAR
iste benim stilim ünlüler final, finale kimler kaldı iste benim stilim ünlüler, 5 şubat iste benim stilim finalistleri
-Reklamlar-
2016 İşte Benim Stilim Ünlüler Finalistler(5 Şubat 2016) 2016 İşte Benim Stilim Ünlüler Finalistler(5 Şubat 2016) Reviewed by Unknown on 12:50:00 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Reklam