2016 İşte Benim Stilim Yarışmacıları 6.Sezon

-Reklamlar-
6.SEZON İŞTE BENİM STİLİM YARIŞMACILARI

İşte Benim Stilim yarışmasını 6.sezonu önümüzdeki hafta ekranlarda olacak. 2016 İşte Benim Stilim Ünlüler bu hafta final yapıyor ve 2016 İşte Benim Stilim 6.Sezon başlıyor. Hem de eski jürisiyle... İşte detaylar...

İşte Benim Stilim yeni yarışmacıları, eski jüri üyesi Nur Yerlitaş ile 6.sezonunda Tv8 ekranlarında olacak. İşte Benim Stilim 2016 Yeni Sezon 8 Şubat Pazartesi günü başlıyor. İşte Benim Stilim Yeni yarışmacıları belli oldu. İşte merakla beklenen işte benim stilim 6.sezon yarışmacıları...

İŞTE BENİM STİLİM YENİ YARIŞMACILARI

İşte Benim Stilim Yeşim Aydın İşte Benim Stilim 2016 6.sezon yarışmacılarından tarzı ile belkide en dikkat çeken isim Yeşim Aydın olacak. Bakalım performansı nasıl olacak...Yeşim Aydın biyografisi için TIKLA>

İşte Benim Bahar Candan
İşte Benim Stilim 2016 6.sezon yarışmacılarından Bahar Candan aslından tanıyoruz. Nihal Candan'ın kız kardeşi Bahar Candan bu sezon işte benim stilimde olacak...Bahar Candan biyografisi için TIKLA >

İşte Benim Stilim Tuğba İldiz
İşte Benim Stilim yeni yarışmacılarından birisi de Tuğba İldiz. Daha önce Survivor'a katılacağı söylenen Tuğba İldiz İşte Benim Stilim'in iddialı isimlerinden...

İşte Benim Stilim Meral Avcı 
İşte Benim Stilim yeni yarışmacılarından Meral Avcı'da tanıdık bir isim. Onu daha önce Ütopya yarışmasından tanıyoruz. Ütopya'nın ses getiren bayan yarışmacılarından olan Meral şimdi de işte benim stilimde...

İşte Benim Stilim Yağmur Aktaş
İşte Benim Stilim Melike Çamlıoğlu
İşte Benim Stilim Dicle Turgal
İşte Benim Stilim Selay Topçuoğlu
İşte Benim Stilim Esin Çepni
İşte Benim Stilim Dilara Rabiya Yaşar
İşte Benim Stilim Zeynep Vuran
İşte Benim Stilim Özge Sarı

8 şubat pazartesi günü ilk bölümü ile ekrana gelecek olan yeni işte benim stilim yarışmasında yarışmacılar yavaş yavaş belli oluyor. Pazartesi günü tanıtımı yapılacak programda tüm yarışmacıları göreceğiz. 8 şubat pazartesi günü işte benim stilim yeni yarışmacılarının biyografilerine buradan ulaşabileceksiniz..

İŞTE BENİM STİLİM YENİ SEZON JÜRİ ÜYELERİ:
İşte Benim Stilim yeni sezonda jüri koltuğunda Hakan Akkaya, İvana Sert ve Nur Yerlitaş ile devam edecek. Nur Yerlitaş Acun bir önceki sezonda jürilikten ayrılmıştı fakat bu sezon yeniden jüri. Kemal Doğulu ise bu sezon yok. Onun yerine Hakan Akkaya yer alacak..

İŞTE BENİM STİLİM YENİ SEZON TANITIM:

İŞTE BENİM STİLİM YARIŞMALARI
2014 yılı 1.Sezon İşte Benim Stilim Yarışması Birincisi: Aycan-Nurcan Şencan
2015 yılı 2.Sezon İşte Benim Stilim Yarışması Birincisi: Emel Özkızıltaş
2015 yılı 3.Sezon İşte Benim Stilim Yarışması Birincisi: Ezgi Ünal
2015 yılı 4.Sezon İşte Benim Stilim Yarışması Birincisi: Ayşenur Balcı
2016 yılı 5.Sezon İşte Benim Stilim Yarışması Birincisi: Gizem Özdilli

iste benim stilim 6.sezon yarismacilari, iste benim yeni sezon yarismacilari, iste benim stilim yeni yarışmacıları, 2016 işte benim stilim yeni yarışmacılar, 8 şubat işte benim stilim
-Reklamlar-
2016 İşte Benim Stilim Yarışmacıları 6.Sezon 2016 İşte Benim Stilim Yarışmacıları 6.Sezon Reviewed by Unknown on 11:59:00 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Reklam