3 Şubat İşte Benim Stilim Kim Elendi?

-Reklamlar-
İŞTE BENİM STİLİM 3 ŞUBAT KİM ELENDİ

İşte Benim Stilim Ünlüler yarışmasında final öncesi bu hafta her gün bir yarışmacı elenecek. İşte benim stilim finali 5 şubat cuma günü gerçekleşecek ve yeni sezon başlayacak. Dünkü bölümde elenen isim Aslızen olmuştu. İşte 3 Şubatta elenen yarışmacı...İşte benim stilimde kim elendi 3 şubat...

Her gün bir yarışmacının elendiği işte benim stilim ünlülerde bir ünlü isim daha elendi. Finalistler yavaş yavaş belli oluyor. 3 Şubat çarşamba elenen yarışmacı...

İşte Benim Stilim Ünlülerde 2 Şubat Pazartesi günü Aslızen elendi. 3 Şubat salı günü de bir yarışmacı elendi. Her gün bir yarışmacının eleneceği yarışmada 5 Şubat Cuma günü büyük finalde 4 yarışmacı finale kalacak ve 5 Şubat İşte Benim Stilim Şampiyonu belli olacak. İşte bugün elenen yarışmacı...

3 ŞUBAT SEVİL UYAR ELENDİ...
İŞTE BENİM STİLİM SEVİL UYAR ELENDİ

İşte Benim Stilim ünlüler yarışmasında bakalım finale kimler kalacak. Bakalım yarın hangi ünlü elenecek...

İşte Benim Stilim 6.sezon 8 şubat pazartesi günü başlıyor...

2016 İŞTE BENİM STİLİM YARIŞMACILARI
2016 İşte Benim Stilim Jüri Üyeleri: İvana Sert, Hakan Akkaya, Neslihan Yargıcı, Uğurkan Erez
2016 İşte Benim Stilim Sunucusu: Öykü Serter

iste benim stilim kim elendi 3 şubat, iste benim stilim ünlüler kim elendi, iste benim stilim ünlüler kim elendi, işte benim stilim 3 şubat eleme gecesi,sevil uyar elendi,
-Reklamlar-
3 Şubat İşte Benim Stilim Kim Elendi? 3 Şubat İşte Benim Stilim Kim Elendi? Reviewed by Unknown on 16:58:00 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Reklam