Beni Affet 916. Bölüm Star Tv Perşembe Yeni Bölüm 18 Şubat 2016 #Beniaffet

-Reklamlar-
Beni Affet 916. Bölüm Özeti: Star tv'nin Fenomen Dizisi Beni Affet Yeni BÖlüm'de Çok Heyecan Dolu Bir Bölüm ile 18 Şubat 2016'da Star tv'de Sizlerle Kaldığı Yerden Devam ediyor.inci'nin Ortalarda Gözükmemesi Kemal'i Katil Zanlısı Olarak Göz Altında Tutulmasında Sebep Olmuştur.Osman Kozan oğlu Oğlunun içeriden Çıkarılması için Elinden Geleni Yapıyor.Bunun Üzerine Evde Bulunan Kanların inci'ye Ayit Olup Olmadığı Ortaya Çıkana Kadar.Kemal'in içeride Kalacağını Söyler.Murat ise Artık Reyhan'ın Nerede Olduğunu Anlar.Ve Gizliden Ferman'ın Telefonunu Alır Ve reyhan'a Mesaj  Çeker Reyhan ise Mesajı Gönder'enin Ferman Olduğunu Bilmeden Söylediği Yere Gider.Bakalım daha Neler Olacak Neler Hepsi Haberin Devamında Sizlerle..

Beni Affet 916. Bölüm,Beni Affet Son Bölüm,Beni Affet Yeni Bölüm,Beni Affet 18 Şubat 2016,Beni Affet 916 Bolum,Beni Affet 18.02.2016,Beni Affet 916. Bölüm,Beni Affet Son Bölüm,Beni Affet Yeni Bölüm,Beni Affet 18 Şubat 2016,Beni Affet 916 Bolum,Beni Affet 18.02.2016,Beni Affet 916. Bölüm,Beni Affet Son Bölüm,Beni Affet Yeni Bölüm,Beni Affet 18 Şubat 2016,Beni Affet 916 Bolum,Beni Affet 18.02.2016



BENİ AFFET SON BÖLÜM STAR TV İZLEMEK İÇİN TIKLA

Beni Affet Son Bölüm'de Yaşananlar !!

Bahar Kemal ile Buluşmaya Gittiği Yerde Bekler.Fakat Kemal inci'nin Ortada Olmamasından Dolayı Eve Gittiğinde Karşılaştığı Manzara Karşısında Ne Yapacağını Bilemez.Kemal inci'nin Kurduğu Planın içine Düşer Fakat Bunu Sonradan Anlar.Öte Yandan Cineyt ile Osman Kozan Bu Olayı Açığa Çıkarırlar.Evde Bulunan Kan'ın inci Kozan'a Ayit Olmadığı Ortaya Çıkınca Kemal Serbest Kalır Bunun Üzerine Heryerde inci'yi Arayan Kemal Bir Sonuca Ulaşamaz.

Feride ise Sedat'ta Kurtulmanın Yollarını Arar.Diğer Tarafta ise Demir Bahar'ı Evinde Misafir Ettiğinde Kemal'inde Yokluğundan Faydalanarak.Bahar'ın içeceğinin içine Koyduğu ilaçtan Ötürü Bahar Gece Boyunca Demir'in evinde Ve Yatak Odasında Sabaha Kadar Beraber Kaldılar.Bunlardan Habersiz Olan Kemal ise Gerçekleri Öğrenince Acaba Nasıl Bir tepki Verecek Şimdiden Merak Konusu Olacağı Gözüküyor....
-Reklamlar-
Beni Affet 916. Bölüm Star Tv Perşembe Yeni Bölüm 18 Şubat 2016 #Beniaffet Beni Affet 916. Bölüm Star Tv Perşembe Yeni Bölüm 18 Şubat 2016 #Beniaffet Reviewed by Unknown on 16:12:00 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Reklam