Ferman Toprak ve Eşi 13 Şubat Dada Söylediği Şarkı

-Reklamlar-
FERMAN TOPRAK VE EŞİ HİLAL ÖZTÜRK DÜETİ

13 şubat Cumartesi akşamı Dada'nın konukları arasında ünlü türkücü Ferman Toprak'ta vardı. Ferman Toprak gecenin ilerleyen saatlerinde eşi Hilal (Öztürk) ile düet yaptı. Birlikte 14 şubat sevgililer gününde romantik bir şarkı söylediler. Peki Ferman Toprak'ın eşi kim, Ferman Toprak'ın Dada'da söylediği şarkı ve sözleri...

13 Şubat DADA'da Ferman Toprak'ın Eşinin söylediği şarkı günde damgasını vurdu. Güzelliği ile olduğu kadar sesi ile de beğenilen Hilal ile Ferman Toprak geçtiğimiz ekim ayında Almanya'da evlenmişti.

İşte Ferman Toprak ve Eşi Hilal'in söylediği şarkının sözleri...

Dada 13 Şubat Ferman Toprak Eşi ile Söylediği Şarkı:

Sevmek dediler bana
Bende kalmadı ki öldü bitti dedim
Bir daha sevmek mi
Aşka tövbeler ettim

Bilmemişim ki sevmenin ne olduğunu
O yüreğimdeki kalp acısını hissettiğimde
Anladım ki sen benim en sevdiğim olmuşsun
Benim yüreğimin acısı olmuşsun
Allah'tan dileğim olmuşsun

Ne sen benden
Ne ben senden vazgeçerim
Sen beni sev
Ben de seni seveyim
Hiç bir zaman birbirimizi terk etmeyelim
Ey sevdiğim
Güzel aşkım benim

Ben hiç böylesi çaresiz kalmadım
Ben hiç kimseye bu kadar yanmadım
Gözlerimde bir tek sen
Yüreğimde bir tek sen
Söylesene sevgili nasıl geçeyim senden
http://haberler4.blogspot.com
Sevmişim bu kadar kendimi bilmeden
Sevmişim bu kadar kendime gelmeden
Gözlerimde bir tek sen
Yüreğimde bir tek sen
Söylesene sevgili nasıl geçeyim senden

Sen kimdin ki
Sen kimindin ki
Benim olmayacağını hiç düşünmedim ki
Aşk mıydın sevda mıydın
Rüzgar gibi vurup geçen birimiydin
Ne bileyim ki
Sen bana Allah'ın gönderdiği en büyük lütuf ve hediye miydin

dada 13 şubat Ferman Toprak, ferman toprak'ın eşi kim, ferman toprak karısı, ferman toprak 13 şubat dada söylediği şarkı, ferman toprak düet dada sözleri
-Reklamlar-
Ferman Toprak ve Eşi 13 Şubat Dada Söylediği Şarkı Ferman Toprak ve Eşi 13 Şubat Dada Söylediği Şarkı Reviewed by Unknown on 01:19:00 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Reklam