İşte Benim Stilim Bahar Candan Kimdir, Kaç Yaşında, Biyografisi

-Reklamlar-
İŞTE BENİM STİLİM BAHAR CANDAN KİMDİR?

İşte Benim Stilim 6.sezonu ile 8 şubat pazartesi günü Tv8 ekranlarında başlıyor. Yeni sezonda yeni yarışmacıları ile kaldığı yerden devam edecek olan İşte Benim Stilim bakalım kaybettiği izleici kitlesini geri kazanabilecek mi? Yeni sezonda işte benim stilim podyumunda yürüyecek isimlerden birisi de Bahar Candan. Bahar Candan eski işte benim stilim şimdiki Survivor yarışmacısı Nihal Candan'ın kız kardeşi. Daha önce işte benim stilim podyumunda Nihal Candan'ın şovunda sahne almıştı. Şimdi ise işte benim stilim yarışmasında ter dökecek... Peki Bahar Candan kimdir, kaç yaşındadır., işte biyografisi...

Bahar Candan Kimdir?
Bahar Candan Yaşı: 18
Bahar Candan Boyu: 170
Bahar Candan Kilosu: -


Bahar Candan 18 yaşında. Üniversite Öğrencisi olan Bahar Candan Beykent Üniversitesi Hukuk Fakültesinde eğitim hayatına devam ediyor.
Avukat olmayı isteyen yarışmacının İşte Benim Stilim'e katılma amacı ise kariyeri boyunca egolarını doğru şekilde törpulemek olduğunu söylüyor. Bakalım işte benim stilim'de daha önce yarışan ablası. Nihal Candan gibi başarılı olabilecek mi? Göreceğiz..

Bahar Candan İnstagram Hesabı: @onlybaharcandan

Bahar Candan Fotoğrafları:



İŞTE BENİM STİLİM 2016 YARIŞMACILARI
İşte Benim Stilim Yeşim Aydın
İşte Benim Stilim Dicle Turgal
İşte Benim Bahar Candan
İşte Benim Stilim Melike Çamlıoğlu
İşte Benim Stilim Tuğba İldiz
İşte Benim Stilim Yağmur Aktaş
İşte Benim Stilim Meral Avcı
İşte Benim Stilim Selay Topçuoğlu
İşte Benim Stilim Esin Çepni
İşte Benim Stilim Dilara Rabiya Yaşar
İşte Benim Stilim Zeynep Vuran
İşte Benim Stilim Özge Sarı

ibs bahar candan, iste benim stilim bahar candan kimdir, işte benim stilim bahar candan kaç yaşında, bahar candans evgilisi, bahar candan boyu, bahar candan kilosu
-Reklamlar-
İşte Benim Stilim Bahar Candan Kimdir, Kaç Yaşında, Biyografisi İşte Benim Stilim Bahar Candan Kimdir, Kaç Yaşında, Biyografisi Reviewed by Unknown on 15:09:00 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Reklam