20 Mart 2016 Açık Öğretim Ortaokulu Sınavı Soru ve Cevapları

-Reklamlar-
20-mart-acik-ogretim-ortaokulu-sinavi
AÇIK ÖĞRETİM ORTAOKULU SINAVI 20.03.2016

Açık Ortaokul 2.Dönem Sınavları sona erdi. 20 Mart Açık Ortaokul Soru ve Cevapları...

Açık Öğretim Ortaokulu 2015-2016 Eğitim Öğretim yılı 2.Dönem sınavı 20 Mart 2016 pazar günü yapıldı. 20 mart Pazar günü yapılan olan Açık Öğretim Ortaokulu sınavı 2 oturumda gerçekleştirildi. Açık Ortaokul öğrencileri sınavdan çıkar çıkmaz bugün girdikleri 20 mart aio sınav sorularını ve cevap anahtarını merak ediyor. Sınavdan çıktıktan sonra kaç net yaptıklarını, sınavı geçip geçemediklerini merak eden açık ortaokul öğrencileri için bugün yapılan sınav sorularını ve cevaplarını sizler için bu sayfadan yayınlayacağız. Peki 20 mart açık ortaokul sınav sonuçları ne zaman açıklanacak, 20 mart açık ortaokul sınav soru ve cevapları nereden indirilecek? İşte 20 mart aöo sınavı ile ilgili bilgiler, sınav soru ve cevapları, sınav sonuçları...

Açık Öğretim Ortaokulu 2.dönem Sınavları Ne Zaman Saat Kaçta?

1.Oturum 20 Mart 2016 Pazar Saat: 10.00
2.Oturum 20 Mart 2016 Pazar Saat: 14.00

olmak üzere iki oturumda yapıldı.


20 Mart 2016 Açık Öğretim Sınavı Soru ve Cevapları:
20 Mart 2016 Pazar günü yapılan AÖO(Açık Öğretim Ortaokulu) sınavı soru ve cevapları bir hafta içerisinde yayınlanacaktır. takipte kalın link burada olacak. İşte önceki yıllarda çıkan sorulara aşağıdan inceleyebilirsiniz...
20 Mart 2016 Açık Öğretim Ortaokulu Sınavı Sonuçları:
20 Mart 2016 Pazar günü yapılan AÖO(Açık Öğretim Ortaokulu) sınavı sonuçları 25 NİSAN 2016 tarihinde açıklanacaktır. Sınav Sonuçları Açık Öğretim Ortaokulu resmi sitesi http://aio.meb.gov.tr adresinde yayınlanacaktır.

MEB AİO III.DÖNEM SINAVI DUYURUSU...
yerleri belli oldu. 2015-2016 Eğitim Öğretim Yılı II. Dönem sınav yerleri belli oldu. Öğrencilerimiz Öğrenci girişinden AÖO Bilgi Sistemine kullanıcı adı ve şifresi ile girdikten sonra; "Sınav İşlemleri" menüsü altında ki "Sınav Giriş Yeri Bilgileri" ekranına girerek sınav yerlerini öğrenebilirler. Sınav 20 Mart 2016 Pazar günü saat 09:30 ve 14:00 olmak üzere 2 oturum halinde yapılacaktır. Sınav giriş yerleri adreslere gönderilmeyecektir.

Açık Öğretim Ortaokulu Ders Geçme:
Açık Öğretim Ortaokulu öğrencileri Doğrudan veya Ortalama ile sınıf geçerler... Doğrudan Geçme:haberler4
Dönem sınavlarında bulunduğu sınıfa ait bütün derslerden 45 ve üzeri alarak başarılı olan öğrenciler bir üst sınıfa geçmeye veya mezun olmaya hak kazanırlar.

Ortalama İle Geçme:
Sınıfın bütün derslerinin sınavlarına girmiş olmak ve aralarında Türkçe dersi bulunmamak ve derslerin başarı puanlarının aritmetik ortalaması en az 45 puan olmak kaydıyla en fazla iki başarısız dersi olanlar, doğrudan sınıf geçerler. Aritmetik ortalama ile geçme puanını hesaplamak için Tıklayınız...

aöo sinav sorulari, 20 mart açık ortaokul sınavı, 20 mart açık ortaokul soru ve cevapları, açık öğretim ortaokul sınavı soruları ne zaman yayınlanacak, açık ilköğretim20 mart sınav soruları, 20/03/2016 açık öğretim ortaokul sınav cevap anahtarı
-Reklamlar-
20 Mart 2016 Açık Öğretim Ortaokulu Sınavı Soru ve Cevapları 20 Mart 2016 Açık Öğretim Ortaokulu Sınavı Soru ve Cevapları Reviewed by Unknown on 11:46:00 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Reklam