25 Mart 2016 Beni Affet 942.Bölüm Özeti Star tv

-Reklamlar-


Beni Affet 942.Bölüm  İzle, Beni Affet 25 Mart 2016 İzle, Beni Affet 25.03.2016 Full İzle, Beni Affet Son Bölüm İzle, Beni Affet Yeni Bölüm İzle,Beni Affet 942.Bölüm Canlı İzle,Beni Affet 942.Bölüm Full İzle,Beni Affet 942.Bölüm Tekparca İzle,Beni Affet 942 .Bölüm Tekrarini İzle,Beni Affet Star tv İzle,Beni Affet Seyret 
http://tivisonbolum.blogspot.com/ Adresiden Alıntıdır
 Beni Affet 941.Bölüm Özeti:
İnci, Kemal’i vuracak mı?
Kemal’i kanlar içinde yerde bulan Bahar, adeta şoka girer. Kemal’i vuran İnci ise evden gizlice para alarak kayıplara karışır.
Karısına sürpriz yapan Mahir, birbirlerinin anneleriyle mutlu yaşamayı bir şekilde öğrenmeleri gerektiğini hatırlatır. Kader’in ucu zincir meselesine dokunan bir konuyu gündeme getirmesi, Neriman’ı bir hayli tedirgin eder.
Eylül’ün sağlığı için Levent’i görmeye İstanbul’a giden, Feride ve Cüneyt geceyi bir otelde geçirmek zorunda kalırlar. Birbirlerine olan hislerine engel olmaya çalışan ikili, acaba bunu başarabilecekler midir? Feride ve Cüneyt’in otelde baş başa kaldıklarını öğrenen Hasret ise sinirden küplere biner.

 
Günlük diziler arasında birinciliğini kaybetmeyen Beni Affet tüm hızıyla devam ediyor. Hafta içi her gün saat 17.00'de Star Tv ekranlarında yayınlanan dizinin yeni bölümlerinde heyecan dolu gelişmeler izleyenleri bekliyor Türkiye’nin en çok izlenen günlük dizisi olan Beni Affet yeni sezonda da izleyenleri ekran başına toplayacak. 
 
 Star TV ekranlarının en sevilen dizisi olan Beni Affet dizisinin yeni bölümünde çok olaylar yaşanmaya devam ediyor.Hafta içi her gün Star Tv ekranlarında yer alan ve heyecanlı bölümleri ile kadınların merakla takip ettikleri dizi Beni Affet yeni bölümleri ile nefes kesmeye devam ediyor.
Beni Affet Dizisi Genel Konusu:
 Osman KOZAN, yıllar önce Kayseri’den gelmiş ve Ankara’nın sayılı zenginleri arasına girmiş bir iş adamıdır. Siteler’de bir atölye ile başlayan mobilya üretimini, şimdi bir mağazalar zincirine, şirketini de Ortadoğu’ya ihracat yapan büyük bir Holding’e dönüştürmüştür.
Katı bir adamdır Osman. Disipline her şeyden çok değer verir. Şirketi ve ailesini adeta ‘demir yumruk’la yönetir. Ancak işte çok iyi işleyen bu yöntem, ailede maalesef işlemez.Çocuklarının ayrı ayrı mutsuzluğuna sebep olur Osman. Tabii Karısı Zühre’nin de
-Reklamlar-
25 Mart 2016 Beni Affet 942.Bölüm Özeti Star tv 25 Mart 2016 Beni Affet 942.Bölüm Özeti Star tv Reviewed by Admin on 18:13:00 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Reklam