“Ben Gidersem Devlet Yıkılır” - Gündüz Akgül

-Reklamlar-

“Ben Gidersem Devlet Yıkılır” - Gündüz Akgül
Cumhurbaşkanı geleneksel 22′inci muhtarlar toplantısında konuşurken, “Tayyip Erdoğan gitsin demek, bizim tüm siyasetimizi, tüm çalışmalarımızı, üzerine bina ettiğimiz milletimizin, bayrağımızın, vatanımızın, devletimizin tek olması anlayışı yıkılsın demektir” demiş…
Muhtar, ülke yönetimini en küçük birimi olan Köy ’ün yöneticisidir…
Seçimlerde siyasi partilere verilecek oylarda birinci derecede etkili kişidir…
Tayyip Bey bu nedenle Muhtarlarda, kendisi olmazsa ülkede her şeyin ters yüz olacağı algısı yaratmayı amaçlamaktadır…
Bu algı ile donatılmış köy yöneticisi Muhtar Beylerde, köyde Tayyip Beyden başkasının ülkeye yararlı olamayacağı, propagandasının kaçınılmaz gönüllüleri olmaları sağlanmaya çalışılmaktadır…
Acaba bu Muhtar beylerin kaçı Cumhuriyetin kuruluş felsefesinden, kurucu ve kurtarıcı büyük önder Mustafa Kemal Atatürk’ün söylevlerinden, cumhuriyetin kazanımlarından haberdardırlar…
Örneğin, büyük önderin;
“En hakiki mürşit ilimdir. İlmin ve fennin haricinde mürşit aramak gaflettir, cehalettir, dalalettir.”
“Adalet gücü bağımsız olmayan bir milletin, devlet halinde varlığı kabul olunmaz”
“Lakin milletin hayatı tehlikeye düşmeyince, savaş bir cinayettir.”
“Yurtta barış, dünyada barış”
“Özgürlük ve bağımsızlık benim karakterimdir.”
“Benim naçiz vücudum elbet bir gün toprak olacaktır, ancak Türkiye Cumhuriyeti ilelebet payidar kalacaktır.”
Söylemlerini biliyorlar mı?
Muhtar Beylerin çoğunun bundan habersiz olduklarını düşünüyorum…
Kuruluş temelleri sağlam olan ülkeler, yönetenlerle birlikte var ve yok olmazlar…
Yöneticiler gelip geçici, devletler ise kalıcıdır…
Eğer yöneticilerle birlikte, devletler yıkılsaydı, Türkiye Cumhuriyeti, bütün dünya tarafından 20 ve 21. Yüzyılın lideri kabul edilen Mustafa Kemal Atatürk’ün ölümü ile yıkılması gerekirdi…
Büyük önder bunu gerçeği görmüş ve “Benim naçiz vücudum elbet bir gün toprak olacaktır, ancak Türkiye Cumhuriyeti ilelebet payidar kalacaktır.” Demiştir…
Onun için diyorum ki;
93 yıllık Cumhuriyet tarihinde çok yönetici gelip geçti, ama Türkiye Cumhuriyeti hep devam etti…
Tayyip Beyin gidişiyle de bu Cumhuriyet yıkılmayacaktır…
Bilesiniz diye söylüyorum Muhtar Beyler…

17.03.2016
Gündüz AKGÜL
Emekli Cumhuriyet Savcısı
-Reklamlar-
“Ben Gidersem Devlet Yıkılır” - Gündüz Akgül “Ben Gidersem Devlet Yıkılır” - Gündüz Akgül Reviewed by Unknown on 20:34:00 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Reklam