İşte Benim Stilim Kim Elendi 11 Mart 2016

-Reklamlar-
11 MART İŞTE BENİM STİLİM KİM ELENDİ

6.sezon 2016 İşte Benim Stilimde elenen 5.yarışmacı belli oldu. İşte bu hafta işte benim stilimden elenen yarışmacı...
11 Mart cuma akşamı yayınlanan işte benim stilim eleme gecesinden elenen yarışmacı belli oldu. Bildiğiniz gibi bu hata işte benim stilimê 3 yeni yarışmacı katılmıştı. Damla Okuklu, Ayshan ve Berrak Deniz yeni yarışmacılardı. Bu hafta da her hafta olduğu gibi eleme gecesinden elemeye kalan yarışmacılardan jüri oyları ile elenen yarışmacı belli oldu. "Yıldız Sensin" konsepti ile podyuma çıkan yarışmacılardan 1 yarışmacı haftanın birincisi olarak 5 Bin TL hediye çekinin sahibi olurken 1 yarışmacı da hayallerine veda etti. İşte elenen yarışmacı...

2016 İşte Benim Stilim 5.hafta 11 Mart eleme gecesinde jüriden en düşük puanı alarak elemeye kalan isimler Damla Okuklu ve Ayshan oldu. Yeni iki yarışmacı ilk haftadan elemeye kaldı. Yarışmacı oyları ile Bahar Candan yine elemeye kalan isim oldu. Damla,Ayshan ve Bahar Candan son kez jüri karşısına geçti. Jüri kararı ile elenen isim Damla Okuklu oldu... Gecenin birincisi Meral olurken, haftanın birincisi Selay 5 Bin TL hediye çekinin sahibi oldu...


11 Mart İşte Benim Stilim Eleme Gecesinde Elenen İsim Damla Okuklu Oldu...
DAMLA OKUKLU ELENDİ...

İşte Benim Stilim 11 Mart eleme gecesinde yarışmacılar yıldız sensin konsepti ile sahneye çıktılar. Bu eleme gecesinde konuk sanatçı Mustafa Topaloğlu oldu. 11 Mart eleme gecesinde gecenin en çok puanını alan yarışmacı Meral Avcı oldu. Gecenin en düşük puanlarını alanlar ise Damla Okuklu ve Ayshan oldu. Her hafta olduğu gibi Bahar Candan bu hafta da yarışmacı arkadaşlarının oyları ile elemeye kaldı. Bakalım bu haftayı da kurtulan Bahar Candan haftaya da elemeye kalacak mı göreceğiz... İşte Benim Stilimde haftanın birincisi Selay Topçuoğlu oldu ve bu haftanın 5 BİN TL çekini alan isim oldu...

DAMLA OKUKLU KİMDİR?
Damla Okuklu, 25 Ağustos 1992 Kars doğumldur. Kars'ın Susuz ilçesinde doğan Damla, 4 İzmir'de büyümüş ve 3 kardeşi var.  Sporla ilgilenen güzel yarışmacı futbolla ilgilenmiş daha sonra da profesyonel voleybol oynamıştır. Meslek olarak kişiye özel spor eğitmenliği yapıyor. Ayrıca dans etmeyi de seven yarışmacı, kendine özgü bir dans stili olduğunu söylüyor.

İşte Benim Stilim 11 Mart eleme gecesinden YILDIZ SENSİN konsepti ile podyuma geldiler. İşte bu haftanın değerlendirmesi...

İBS 4 Mart Kim Elendi: Damla Okuklu
İBS 4.Haftanın Birincisi: Meral Avcı
İBS 4 Mart Gecenin Birincisi: Selay Topçuoğlu
İBS 4 Mart Konsept: Yıldız Sensin
İBS 4 Mart Konuk: Mustafa Topaloğluhaberler4.blogspot.com

2016 İşte Benim Stilim Jüri Üyesi: Nur Yerlitaş, İvana Sert, Hakan Akkaya, Uğurkan Erez
2016 İşte Benim Sunucu: Öykü Serter

2016 İŞTE BENİM STİLİM YARIŞMACILARI
İşte Benim Stilim Yeşim Aydın
İşte Benim Stilim Bahar Candan
İşte Benim Stilim Tuğba İldiz
İşte Benim Stilim Yağmur Aktaş
İşte Benim Stilim Meral Avcı 
İşte Benim Stilim Selay Topçuoğlu
İşte Benim Stilim Dilara Rabiya Yaşar
İşte Benim Stilim Zeynep Vuran
İşte Benim Stilim Berrak Deniz
İşte Benim Stilim Ayshan Ojaghverdiyeva
İşte Benim Stilim Damla Okuklu (ELENDİ)
İşte Benim Stilim Esin Çepni (ELENDİ)
İşte Benim Stilim Melike Çamlıoğlu(ELENDİ)
İşte Benim Stilim Özge Sarı (ELENDİ)
İşte Benim Stilim Dicle Turgal (ELENDİ)

iste benim stilim kim elendi 11 mart, bu hafta kim elendi ibs, iste benim stilim 11mart eleme, haftanın finali, eleme gecesi kim elendi 11mart,damla okuklu kimdir, damla okuklu elendi
-Reklamlar-
İşte Benim Stilim Kim Elendi 11 Mart 2016 İşte Benim Stilim Kim Elendi 11 Mart 2016 Reviewed by Unknown on 00:07:00 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Reklam