İşte Benim Stilim Kim Elendi 4 Mart 2016

-Reklamlar-
4 MART İŞTE BENİM STİLİM KİM ELENDİ

6.sezon 2016 İşte Benim Stilimde  bu hafta elenen yarışmacı belli oldu. 4 Mart cuma akşamı yayınlanan eleme gecesinde yarışmadan elenen yarışmacı 4 mart cuma eleme gecesinden belli oldu. Her hafta bir yarışmacının elendiği yarışmada bu akşam eleme gecesinde 1 yarışmacı daha veda etti.   İşte benim stilim eleme gecesinde 5 bin tl hediye çekini kim kazandı, eleme gecesinde birinci kim oldu ve gecenin sonunda elenen kim oldu... İşte 4 Mart İbs elenen yarışmacı, işte eleme gecesi detayları...

2016 İşte Benim Stilim 4.hafta eleme gecesi ile 4 Mart cuma akşamı saat 22.45 te Tv8 ekranlarında yayınlandı ve 1 yarışmacı daha elendi... İşte elenen yarışmacı..

4 Mart İşte Benim Stilim Eleme Gecesinde Elenen İsim Esin Çepni Oldu...
ESİN ÇEPNİ ELENDİ...


İşte Benim Stilim 4 Mart eleme gecesinde yarışmacılar arabesk ikonlar konsepti ile sahneye çıktılar. Eleme gecesinde hünerlerini gösteren yarışmacılardan Meral Avcı haftanın birincisi olarak 5 Bin Tl hediye çekini kazandı. Gecenin sonunda en iyi kostümle gelen ve birinci olan ise Selay Topçuoğlu oldu. Gecenin sonunda en düşük puanı alarak en kötü kostümle gelen Esin Çepni ve Tuğba İldiz oldu. Yarışmacı oyları ile de Bahar Candan elemeye kaldı. Elemeye kalan Esin, Bahar ve Tuğba İldiz arasından jüri kararı ile elenen Esin Çepni oldu.  Geriye 8 yarışmacı kaldı...

ESİN ÇEPNİ KİMDİR?
Esin Çepni 24 temmuz 1993 İstanbul doğumludur. Esin Çepni Makyaj Uzmanı olarak çalışmaktadır.
Esin Çepni anne ve ablası ile yaşıyor, hayvanları çok sevdiğini söyleyen yarışmacının iki adet kedisi varmış.

İşte Benim Stilim 4 Mart eleme gecesinden ARABESK İKONLAR konsepti ile podyuma geldiler. İşte bu haftanın değerlendirmesi...

İBS 4 Mart Kim Elendi: Esin Çepni
İBS 4.Haftanın Birincisi: Meral Avcı
İBS 4 Mart Gecenin Birincisi: Selay Topçuoğlu
İBS 4 Mart Konsept: Kostüm Partisi
İBS 4 Mart Konuk: Dilber Ayhaberler4.blogspot.com

2016 İşte Benim Stilim Jüri Üyesi: Nur Yerlitaş, İvana Sert, Hakan Akkaya, Uğurkan Erez
2016 İşte Benim Sunucu: Öykü Serter

2016 İŞTE BENİM STİLİM YARIŞMACILARI
İşte Benim Stilim Yeşim Aydın
İşte Benim Stilim Bahar Candan
İşte Benim Stilim Tuğba İldiz
İşte Benim Stilim Yağmur Aktaş
İşte Benim Stilim Meral Avcı 
İşte Benim Stilim Selay Topçuoğlu
İşte Benim Stilim Dilara Rabiya Yaşar
İşte Benim Stilim Zeynep Vuran
İşte Benim Stilim  Esin Çepni (ELENDİ)
İşte Benim Stilim Melike Çamlıoğlu(ELENDİ)
İşte Benim Stilim  Özge Sarı (ELENDİ)
İşte Benim Stilim Dicle Turgal (ELENDİ)

iste benim stilim kim elendi 4 mart, bu hafta kim elendi ibs, iste benim stilim 4mart eleme, haftanın finali, eleme gecesi kim elendi 4mart, esin cepni kimdir, esin cepni elendi
-Reklamlar-
İşte Benim Stilim Kim Elendi 4 Mart 2016 İşte Benim Stilim Kim Elendi 4 Mart 2016 Reviewed by Unknown on 22:47:00 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Reklam