Kısmetse Olur Umut Kaya Eve Neden Geldi

-Reklamlar-
Kısmetse Olur Umut Kaya Eve Neden Geldi
Kanal D'nin olay programı Kısmetse Olur bugün yine olay yaratacak. Evin en sevilen çiftlerinden Adnan ve Ceyda'nın ayrılmasına neden olan Ceyda'nın eski nişanlısı Umut Kaya eve geldi. Umut dünkü bölümde video göndermiş ve kimsenin bende parası kalmaz diyerek Ceyda'yı yalanladı. Ceyda bana borcu var ben onu istemek için görüştüm demişti. Bugün eve gelen Umut herşeyi açıklayacağını söylemişti.

Umut Kaya, Ceyda ve Adnan ile yüzleşti ve Ceyda'nın her sözünü yalanlayan Umut, AdCey'in tamamen bitmesine neden oldu. Bugün ki bölümde Umut eve Ceyda ve Adnan ile yüzleşmek için geldi. Umut Kaya'nın klibinde oynadıktan sonra gündem olan Ceyda'nın Umut ile tekrar görüşmesi eve bomba gibi düştü. Bu durum Adnan tarafından ilişkinin bitmesine sebep oldu. Ceyda ne yaparsa yapsın Adnan ona geri dönmedi. Dünkü bölümde Umut'un Ceyda'yı yalanlaması ise şoke etkisi yaratmıştı.

Umut, Ceyda ve Adnan İle Yüzleşti
Bugün eve gelen Umut, Ceyda'nın klipte kendi oynamak istediğini söyledi. Ceyda'nın babasının üç ay görüştüler dediğini de yalanlayan Umut ben iki sene kiminle görüştüm o zaman diyerek bombayı patlattı. Umut, Ceyda ve Adnan ile yüzleşmesinde ben sana ve ailene iyilikten başka ne yaptım neden böyle yapıyorsun diyerek hesap sordu.



kısmetse olur umut kaya eve neden geldi, umut adnan ile ne konuştu, kısmetse olura gelen umut kaya kimdir, umut kaya ceyda kırıcı, kısmetse olur umutun eve girmesi
-Reklamlar-
Kısmetse Olur Umut Kaya Eve Neden Geldi Kısmetse Olur Umut Kaya Eve Neden Geldi Reviewed by Unknown on 12:34:00 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Reklam