Özlem Tunca ile Dünyayı Geziyorum 27 Mart

-Reklamlar-
Ekranların sevilen gezi programı Dünyayı Geziyorum dünyanın farklı bölgelerini izleyicilerine sunmaya devam ediyor. Dünyayı Geziyorum bu hafta izleyicileri, Balkanların Paris’i olarak tanımlanan, Bulgaristan’ın Başkenti rüya şehir Sofya’ya götürecek.
Özlem Tunca’nın keyifli sunumuyla ekrana gelen Dünyayı Geziyorum’da bu hafta Bulgaristan’ın güzel kış manzarasını, Osmanlı’dan kalan tarihi ve kültürel izlerini ekranlara getirecek. Balkan yarım adası içinde yer alan Sofya, en gelişmiş kent olması sebebiyle turistler tarafından da yoğun ilgi görüyor. Bizans ve Osmanlı mimarisinin harmanlandığı evleri, kiliseleri ve mimari yapıları görenlerin ilgisini çekecek. Bunun yanında Dünyayı Geziyorum’un görüntülediği kilisenin kapsında yer alan ‘ay yıldızı’ simgesinin tarihi hikayesi Dünyayı Geziyorum’da anlatılacak.
Hareketli  ve eğlenceli sunumuyla izleyicilerin beğenisini toplayan Özlem Tunca, farklı kültürlerin izlerini mutfaklarına da yansıtan Bulgaristan’ın meşhur yemeklerini ekranlara taşıyacak. Özlem Tunca, Bulgaristan’a gidince mutlaka ziyaret edilmesi gereken yerleri ve alışveriş yapılacak mekanları ekranlara getirecek.
Programda ayrıca, Osmanlının küçük bir temsili olan ve cumbalı evleriyle Safranbolu evlerini hatırlatan Filipe’nin tarihi ve doğal güzelliklerine yer verilecek.
Özlem Tunca İle Dünyayı Geziyorum her Pazar 17:00’de Kanal 7 ekranlarında.
-Reklamlar-
Özlem Tunca ile Dünyayı Geziyorum 27 Mart Özlem Tunca ile Dünyayı Geziyorum  27 Mart Reviewed by Admin on 16:20:00 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Reklam