Ozlem Tunca ile Dunyayi Geziyorum Tayvan Turunda 20 mart 2016

-Reklamlar-

Ozlem Tunca ile Dunyayi Geziyorum Tayvan Turunda 20 mart 2016 özlem tunca ile dünyayı geziyorum son bölüm izle,dünyayı geziyorum tayvan turunda, tayvan turunda neresi belgesi izle 20 Mart Pazar
DÜNYAYI GEZİYORUM TAYVAN TURUNDA
Ekranların sevilen gezi programı Dünyayı Geziyorum dünyanın farklı bölgelerini izleyicilerine sunmaya devam ediyor. Dünyayı Geziyorum bu hafta izleyicileri, Asya’nın renkli ada ülkesi Tayvan’ı keşfe çıkaracak.
Özlem Tunca’nın keyifli sunumuyla ekrana gelen Dünyayı Geziyorum bu hafta çoğunluğunu Çin halkının oluşturduğu ve geleneksel aborjin kültürünün hakim olduğu Tayvan’a götürecek. Özlem Tunca, Tayvan’ın başkenti Taipei’de ‘akıllı bina’ olarak inşaa edilen depremlere ve fırtınalara dayanıklı dünyanın en yüksek ikinci binasından, şehrin eşsiz kuşbakışı manzarasını ekrana getirecek.
Dünyayı Geziyorum ekibi izleyenleri, doğasıyla görenleri hayran bırakan ve düzgün şehir altyapısıyla, bisikletle rahatlıkla gezilecek Tayvan’ın en büyük gölü Sun Moon’un kenarında bisikletle Tayvan turuna çıkaracak. Bunun yanında Özlem Tunca, tropik ormanları, el değmemiş doğasıyla görenleri kendine hayran bırakacak teleferik yolculuğunu gösterirken, Aborjin kabilesinin yaşadığı ahşap evleri ekranlara taşıyacak.
Programda ayrıca Tayvan mutfağının olmazsa olmazı tropik meyveleri tanıtılırken; et, baharat, erişte ve pirincin çokça kullanıldığı Tayvan’ın geleneksel yemeklerine yer verilecek.
Özlem Tunca İle Dünyayı Geziyorum her Pazar 17:00’de Kanal 7 ekranlarında
-Reklamlar-
Ozlem Tunca ile Dunyayi Geziyorum Tayvan Turunda 20 mart 2016 Ozlem Tunca ile Dunyayi Geziyorum Tayvan Turunda 20 mart 2016 Reviewed by Unknown on 02:35:00 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Reklam