IŞİD boğaz köprüsünde - Tünay Süer

-Reklamlar-
IŞİD boğaz köprüsünde - Tünay Süer
Aşağı komşumun bir şeyler oluyor çabuk televizyonu aç uyarısıyla televizyonu açtım.
Boğaz Köprüsünde askerlerin tanklarla köprünün bir tarafını kapattığı söyleniyor ve görüntü gösteriliyordu.
Ne yalan söyleyeyim aklımın ucundan bile darbe filan geçmemişti.
Sandım ki bir ihbar var ve köprüde arama yapılacak. 
Oysa sonraları anlaşıldı ki darbe teşebbüsü oluyormuş.
Ordunun içindeki Fetocular ayaklanmışlar.
Darbe yapacaklarmış.
Bunlar akıllarını mı kaçırdılar acaba diye düşündüm.
Çünkü Türk ordusunu alt etmek o kadar kolay değildi.
Ordunun içine sızmış adamlar kaç kişiydiler ki?
Nasıl cesaret etmişlerdi?
Bunlar ya salaktılar ya da büyük bir organize hazırlamışlardı.
Yoksa bu da Ergenekon  gibi bir senaryomuydu?
Biraz ürktüm açıkçası.
Heyecanla televizyonda kanal, kanal dolaşmaya başladım.
Devamı »
-Reklamlar-
IŞİD boğaz köprüsünde - Tünay Süer IŞİD boğaz köprüsünde - Tünay Süer Reviewed by Unknown on 20:11:00 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Reklam