Bana Sevmeyi Anlat (Leyla) Seda Bakan Kimdir?

-Reklamlar-
Bana Sevmeyi Anlat (Leyla) Seda Bakan Kimdir?

Yeni sezonda Fox ekranlarında yayın hayatına girmeyi planlayan Bana Sevmeyi Anlat kadın başrol oyuncusu Seda Bakan dizide Leyla karakterine hayat vermektedir. Leyla dizide gençliği boyunca hep üvey evlat muamelesi görmüş bir kadındır. Acılı günlerinden kurtulmak isteyen Leyla yanlış bir evlilik yapmıştır. Yanlış evliliğinden Rüzgar adında bir çocuğu olan Leyla oğlu için yaşam savaşı vermektedir.

 Seda Bakan Kimdir?

Leyla Bakan, 10 Ekim 1985 yılında Kocaeli Gebze’de dünyaya gelmiştir. Sakarya Üniversitesi Dış Ticaret bölümünden mezun olduktan sonra Türvak Sinema ve Tv Eğitim Merkezi’nde oyunculuk eğitimi aldı. Bir çok dizi ve filmde rol alan güzel oyuncu Behzat Ç. Bir Ankara Polisiyesi dizisinde Eda karakteriyle tanınmış yüz olmayı başardı. Başarılı oyuncu son olarak Kardeş Payı dizisinde rol aldı.

Dizileri ve Filmleri;

2015 – (Film) Kara Bela (Burcu)
2014 – (Dizi) Kardeş Payı (Feyza)
2014 – (Film) Zaman Makinesi 1973 (Yasemin)
2013 – (Film) Behzat Ç. Ankara Yanıyor (Eda)
2011 – (Film) Behzat Ç. Seni Kalbime Gömdüm (Eda)
2010-2013 – (Dizi) Behzat Ç. Bir Ankara Polisiyesi (Eda)
2010 – (Dizi) Şen Yuva (Oya)
2009 – (Film) Umut (Meryem)
2009 – (Dizi) Geniş Aile (Esma)
2009 – (Dizi) Makber (Güneş)
2008-2009 – (Dizi) Adanalı (Psikolog Başak)
2007 – (Dizi) Sana Mecburum (Leyla)

 Resimleri: 





 
-Reklamlar-
Bana Sevmeyi Anlat (Leyla) Seda Bakan Kimdir? Bana Sevmeyi Anlat (Leyla) Seda Bakan Kimdir? Reviewed by Unknown on 23:05:00 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Reklam