Bir Günde Rastladıklarım - Cevat Kulaksız

-Reklamlar-
TELEFONUMA GELEN BİR DOLANDIRICI MESAJI
Bir Günde Rastladıklarım - Cevat Kulaksız

Bu gün 5.8.2016 Cuma. Maltepe’de yemek yerken, cep telefonuma bir mesaj geldi, baktım yanda resmi görülen mesaj var, aynen şöyle yazıyor:
“BORCUNUZDAN DOLAYI BUGÜN ADRESİNİZDE HACİZ İŞLEMLERİ BAŞLATILACAKTIR, EVDE OLMAMANIZ DURUMUNDA HACİZ İŞLEMİ YAPILACAKTIR. BİLGİ İÇİN 0212 9080673”
Hayda bu da neyin nesi, diye düşündüm ama lokmalar boğazımda dizildi kaldı. Böyle bir sipariş ve alışverişim olmadığı halde önemsememekle birlikte içime bir kurt düştü.  Çünkü daha önce bir dolandırıcılığa maruz kaldığım için korktum. Ben yıllardır, İstanbul’a gitmedim, bir siparişim, mal alışım olmadı. Tabi bir dolandırıcılık girişimi olduğunu anladım. Otururken 155 i aradım, durumu izah ettim, telefonda, “muhtemelen bir dolandırıcılık girişimi ile karşı karşıyasınız,”  dediler.  Telefonumu ve İstanbul’dan geldiği 0212 ile belli olan bu telefon numarasını verdim. “yönlendireceğim, arkadaşlar araştırsınlar” dediler. Amma bu telefonu aramadım, doğru o an için en yakın Necatibey Polis Karakolu’na yöneldim.
Devamı »
-Reklamlar-
Bir Günde Rastladıklarım - Cevat Kulaksız Bir Günde Rastladıklarım - Cevat Kulaksız Reviewed by Unknown on 19:50:00 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Reklam