Kendimi nasıl savunurdum?-Güner Yiğitbaşı

-Reklamlar-
Kendimi nasıl savunurdum?-Güner Yiğitbaşı
Dün gece korkunç bir rüya gördüm, ATATÜRK ve ilkelerinin hayranı ve uygulayıcısı, insan hak ve özgürlüklerine, hukukun üstünlüğüne,demokrasiye ve cumhuriyete inanan ve bu değerleri sürekli savunan bir kişi olmamıza rağmen, at izinin it izine karıştığı 15.Temmuz hain ve kanlı darbe girişiminin yarattığı belirsizlik ortamında yanlışlıkla olsa gerek, FETÖ terör örgütü üyesi olduğum gerekçesiyle beni de gözaltına almışlar ve savcının karşısına çıkarılmışım, savcı bey'in bana, sen Fetullah GÜLEN'in falanca lisesinde okumuş ve oradan mezun olmuşsun, 17/25 Ararlık süreci ile 15.Temmuz darbe girişiminden önceki tarihlerde Gülen Cemaatine az miktarda para ve kurban yardımında bulunmuşsun, senin FETÖ örgütü mensubu olduğun konusunda ihbarlar var, kendini savun bakalım dediği anda,kabus içinde uyandım.
Devamı »
-Reklamlar-
Kendimi nasıl savunurdum?-Güner Yiğitbaşı Kendimi nasıl savunurdum?-Güner Yiğitbaşı Reviewed by Unknown on 19:09:00 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Reklam