CHP'li Ozel'den Arinc'a Uygulanan Ambargoya Cevap

-Reklamlar-
Cumhuriyet Halk Partisi (CHP) Grup Başkanvekili Özgür Özel, "Merak etme Bülent Arınç, Cumhuriyet Halk Partisinin iktidarında sana uygulanan ambargo kalkar" dedi.
CHP Manisa Milletvekili Adayı Hakan Tatar, partilileriyle kahvaltıda bir araya geldi. Manisa Öğretmenevinde düzenlenen kahvaltıya CHP Grup Başkanvekili Özgür Özel, CHP Manisa Milletvekili Tur Yıldız Biçer, CHP Manisa İl Başkanı Mustafa Ada ve partililer katıldı. Sabah saatlerindeki kahvaltıda bazı partililerin saatlerini ayarlayamayarak geç kalması dikkat çekti. Kahvaltıda partilileriyle tek tek selamlaşan CHP Grup Başkanvekili Özgür Özel, onlarla sohbet etti.
CHP’li Özel, geçen günlerde AK Parti’nin kurucularından ve eski Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç’ın bir televizyon programında "Benim sorumlu olduğum TRT’de dahil olmak üzere iki yıldan bu yana diğerleri de 1 yıldan bu yana bu kişi programlarınıza çıkmayacak, eleştiri yapabilir düşüncesiyle ambargom var. TRT’nin ve Anadolu Ajansı’nın ambargo uygulaması benim için bir hicrandır" sözlerine cevap verdi. Özel, Arınç’a cevaben yaptığı konuşmada şunları söyledi: "Bülent Arınç bir haber kanalında televizyondaki gazetecinin sorularını yanıtladı. Bülent Arınç neden şikayet etti biliyor musunuz? ’Birilerini eskisi kadar sevmiyor olabilirim’ dedi. Eskisi kadar yakın olmayabilirim. Ama ben bu partinin kurucusuyum Abdullah Gül beyefendiyle birlikte ben bu partinin olmazsa olmazıyım. Ama bana ambargo koymuşlar. Yandaş kanallara iki senedir çıkamıyorum’ dedi. Yandaş dediği iktidara yakın kanalları söylüyor. Recep Tayyip Erdoğan’ın ona aşkla bağlı iş adamlarının sahip olduğu. Recep Tayyip Erdoğan’ın akrabalarının, damatlarının sahip olduğu, kontrolünde olduğu kanallardan bahsediyor. Dahası dedi ki; ’Bana bağlı olan TRT bana ambargo koyuyor’ Arkadaşlar, Bülent Arınç’a şunu söylemek lazım. Ben elbette onun haklarını korumak durumundayım ama öncelikle şunu söyleyelim sayın Bülent Arınç; demokrasi dediğiniz şey, adalet dediğiniz şey, basın özgürlüğü dediğiniz şey, fikir özgürlüğü dediğiniz şey, böyle bir şeydir. Her gün birilerinin tekelinde dönüp durursa bir gün sizi de mağdur edebilir. Ayarını bozduğun kantar gün gelir seni de tartar. Şimdi Bülent Arınç TRT’nin ambargosundan bahsediyor. TRT Cumhuriyet Halk Partililere, sosyal demokratlara, farklı düşünenlere, geçmişte birlikte yol yürüyüp sonra ayrıldığı muhafazakarlara ambargo koyarken sen büyük bir memnuniyetle gidip de partinin başkanına vaziyeti rapor ederken iyiydi. Şimdi ters düştün şimdi gelinen noktada artık sen de şikayet ediyorsun. Merak etme Bülent Arınç, Cumhuriyet Halk Partisinin iktidarında sana uygulanan ambargo da kalkar."
"SIRTINI DÖN KARŞINDA CHP’Yİ GÖRECEKSİN"
CHP’li Özel, Balyoz davasında yargılanan bazı sanıklara ‘kumpas’ kurulduğu iddiasına ilişkin yürütülen soruşturma kapsamında tutuklanan gazeteci Mehmet Baransu’yla ilgili de açıklama yaptı.
Baransu’nun geçmişteki bazı tavırlarına değinen Özel, şunları söyledi: "Mehmet Baransu, bir zamanlar biz Silivri’ye Balyoz kumpası diye ismini taktığımız o zaman ’Ateş olmayan yerden duman çıkmaz’ derken biz Silivri’ye gittiğimiz günlerde Mehmet Baransu bana twit atıyordu, ’Gidin gidin, darbecilere sahip çıkarsınız’ diye. Ona twit atmıştım. ’Ey Baransu bir gün seni de birileri buraya koyar sana ilk ziyarete yine Cumhuriyet Halk Partisi gelir’ Mehmet Baransu’yu oraya koydular. Cumhuriyet Halk Partisi Cezaevlerini İzleme ve İnceleme Komisyonu 3 gün sonra ziyaretine gitti. Ben yoktum. Onun twitini ve benim twitinin çıktısını önüne koyup buraya rövanş almaya gelmedik söz verdiğimiz gibi senin de hakkını savunmaya geldik dedik. O yüzden sayın Bülent Arınç’a 1 Kasım’ı beklemesini, 1 Kasım’da fikir ve düşünce özgürlüğü için, basının herkese koyduğu ambargoların kırılması için, herkesin özgür düşüncelerini ortakça rahatça açıklayabilecekleri ortamları bulabilmesi için Bülent Arınç’a söylüyoruz; o baskıcı rejime sen de sırtını dön karşında Cumhuriyet Halk Partisi’ni göreceksin. Cumhuriyet Halk Partisi Bülent Arınç’ın da ihtiyaç duyduğu özgürlük ortamını ona sağlayacaktır."
-Reklamlar-
CHP'li Ozel'den Arinc'a Uygulanan Ambargoya Cevap CHP'li Ozel'den Arinc'a Uygulanan Ambargoya Cevap Reviewed by Unknown on 20:31:00 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Reklam