Kardesim Benim Filmi Fragmani İzle

-Reklamlar-

Kardeşim Benim filmi merakla bekleniyordu. Aylarca çekimlerin bitmesine dört gözle bakıldı. Sonunda filmden gelen ilk kare tüm bekleyenleri heyecanlandırdı. Kardeşim Benim filminden ilk fragman nihayet yayınlandı. Yönetmenliğini Mert Baykal'ın yaptığı, başrollerini Burak Özçivit, Murat Boz ve Aslı Enver'in paylaştığı film 15 Ocak da vizyona girecek. Bu filmde en çok dikkati çeken iki yakışıklı oyuncunun birlikte oynaması ve bu ikilinin beraber uyum içinde güzel bir eser ortaya koyabilecekleri mi oldu. Murat Boz ve Burak Özçivit'in haricinde Aslı Enver de bu film de başrolde yer alıyor. Film yıllar sonra karşılaşan iki kardeşin hikayesini konu ediniyor.

-Reklamlar-
Kardesim Benim Filmi Fragmani İzle Kardesim Benim Filmi Fragmani İzle Reviewed by Unknown on 00:08:00 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Reklam