2016 İrem Derici Dantel Şarkı Sözleri

-Reklamlar-
irem-derici-dantel
İREM DERİCİ DANTEL ŞARKI SÖZLERİ

İrem Derici'nin yeni albümü Dantel müzik marketlerde yerini aldı. İrem Derici yeni albümü Dantel ile yine müzik listelerini alt üst edecek gibi. Daha önce single ve multi single çıkaran İrem Derici bu kez 11 şarkılık bir albüm ile karşımızda. albümün çıkış şarkısı da Dantel. Yakında İrem Derici Dantel şarkısına klip çekecektir. İşte İrem Dericinin yep yeni şarkısı Dantel ve sözleri...

İrem Derici-Dantel Şarkı Sözleri
Yanı yanıp söndüğümden haberin yok
Durup durup güldüğümden çok aşığım çok
Yasaklıyız ezelinden müsadeniz yok
Vasat mıyız güzelinden oyunumuz çok


Dantellenmiş geceler
Kan kırmızı ojeler
Kesik kesik cümleler
Cık cık cık daha neler
http://haberler4.blogspot.com
Yansın geceler
Sabahına söndürelim
Beni yak beni yık beni hapset
İçine çek bebeğim

2016 İrem Derici Dantel albümünde 16 şarkı yer alıyor işte o şarkılar...

İrem Derici 2016 Dantel Albümü:
İrem Derici Dantel Şarkısı
İrem Derici Ölürüm O Bakışlarına Şarkısı
İrem Derici Evlenmene Bak Şarkısı
İrem Derici Seni Çok Seviyorum Şarkısı
İrem Derici Gizli Sevda Şarkısı
İrem Derici Gittiğinde Anladım Şarkısı
İrem Derici Suçu Bana Atma Şarkısı
İrem Derici Aşk Olsun Şarkısı
İrem Derici Dur, Yavaş Şarkısı
İrem Derici Aşk, Kışlıkları Giy Şarkısı
İrem Derici Bana Hiçbir Şey Olmaz Şarkısı

irem derici dantel sozleri, irem derici dantel sarkisi, irem derici 2016 dantel şarkısı, irem dericinin yeni şarkısı dantelin sözleri
-Reklamlar-
2016 İrem Derici Dantel Şarkı Sözleri 2016 İrem Derici Dantel Şarkı Sözleri Reviewed by Unknown on 15:53:00 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Reklam