Beni Affet 917. Bölüm Star Tv 19 Şubat 2016 Son Bölüm Cuma Günü #Beniaffet

-Reklamlar-
Beni Affet 917. Bölüm Özeti: Kemal Nezaretten Çıkar Çıkmaz Bahar ile Buluşur.Fakat Karşılaştığı Manzara Karşısında Ne Yapacağını Bilemez.Demir Yine Yapmıştır.Yapacağını inci'nin Peşine Düşen Kemal Demir ile Olan Bağlantısını Çözmeye Çalışır.inci ise Yapmış Olduğu Plandan Ötürü Çok Pişmandır.Ama Artık Geri Dönüşü Olmayan Bir Yola Girilmiştir.Beni Affet Heyecanları Tavan Yapacak Bir Bölüm ile Sizlerle Heyecana Kaldığı Yerden Devam ediyor.Beni Affet Son Bölüm'de Neler Yaşandı ? Beni Affet Yeni Bölüm'de Neler Olacak Hepsi Haberimizin Devamında Sizlerle...

Beni Affet 917. Bölüm,Beni Affet Son Bölüm,Beni Affet Yeni Bölüm,Beni Affet 19 Şubat 2016,Beni Affet 917 Bolum,Beni Affet 19.02.2016,Beni Affet 917. Bölüm,Beni Affet Son Bölüm,Beni Affet Yeni Bölüm,Beni Affet 19 Şubat 2016,Beni Affet 917 Bolum,Beni Affet 19.02.2016,Beni Affet 917. Bölüm,Beni Affet Son Bölüm,Beni Affet Yeni Bölüm,Beni Affet 19 Şubat 2016,Beni Affet 917 Bolum,Beni Affet 19.02.2016



BENİ AFFET SON BÖLÜM STAR TV İZLEMEK İÇİN TIKLA

Beni Affet Son Bölüm'de Yaşananlar !!

Bahar Kemal ile Buluşmaya Gittiği Yerde Bekler.Fakat Kemal inci'nin Ortada Olmamasından Dolayı Eve Gittiğinde Karşılaştığı Manzara Karşısında Ne Yapacağını Bilemez.Kemal inci'nin Kurduğu Planın içine Düşer Fakat Bunu Sonradan Anlar.Öte Yandan Cineyt ile Osman Kozan Bu Olayı Açığa Çıkarırlar.Evde Bulunan Kan'ın inci Kozan'a Ayit Olmadığı Ortaya Çıkınca Kemal Serbest Kalır Bunun Üzerine Heryerde inci'yi Arayan Kemal Bir Sonuca Ulaşamaz.

Feride ise Sedat'ta Kurtulmanın Yollarını Arar.Diğer Tarafta ise Demir Bahar'ı Evinde Misafir Ettiğinde Kemal'inde Yokluğundan Faydalanarak.Bahar'ın içeceğinin içine Koyduğu ilaçtan Ötürü Bahar Gece Boyunca Demir'in evinde Ve Yatak Odasında Sabaha Kadar Beraber Kaldılar.Bunlardan Habersiz Olan Kemal ise Gerçekleri Öğrenince Acaba Nasıl Bir tepki Verecek Şimdiden Merak Konusu Olacağı Gözüküyor....
-Reklamlar-
Beni Affet 917. Bölüm Star Tv 19 Şubat 2016 Son Bölüm Cuma Günü #Beniaffet Beni Affet 917. Bölüm Star Tv 19 Şubat 2016 Son Bölüm Cuma Günü #Beniaffet Reviewed by Unknown on 13:52:00 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Reklam