İşte Benim Stilim Kim Elendi 12 şubat 2016

-Reklamlar-
12 ŞUBAT İŞTE BENİM STİLİM KİM ELENDİ

İşte Benim Stilim yarışması 6.sezonu ile geçtiğimiz hafta ekrana gelmişti. Ünlüler formatı tutmayan yarışma erken final yapmış ve jüriden ayrılan Nur Yerlitaş'ın yeniden jüri koltuğuna oturduğu yeni sezonda yeni yarışmacıları ile 8 şubatta ilk bölümü ile izleyici ile buluşmuştu. 12 Şubat Cuma akşamı ilk eleme haftasında ilk elenen yarışmacı belli olacak... İşte 12 Şubat elenen yarışmacı, işte eleme gecesi detayları...

2016 İşte Benim Stilim ilk eleme gecesi ile 12 şubat cuma akşamı saat 22.45 te Tv8 ekranlarında olacak. İlk eleme haftasında beklenmedik bir isim elendi. İşte elenen yarışmacı..

İşte Benim Stilim ilk haftasında 12 yeni yarışmacı her gün jüri karşısına geçerek en yüksek puanı toplamaya çalıştı. Haftanın sonunda en yükse puan alan yarışmacı 5 Bin TL hediye çekinin sahibi oldu. Bu haftanın birincisi Yeşim Aydın oldu. Yeşim Aydın farklı tarzı ile çok beğenildi...

12 Şubat İşte Benim Stilim Eleme Gecesinde Elenen İsim Kim Oldu...
Yarışmada ilk elenen yarışmacı Dicle Turgal oldu.
DİCLE TURGAL ELENDİ...

Dicle Turgal yarışmadaki iddialı isimlerdendi. Özellikle moda ile iç içe olan ve normal hayatta styling olarak çalışan Dicle Turgal'ın elenmesi izleyenleri şoke etti...

İşte Benim Stilim 12 Şubat ilk eleme gecesinden kırmızı halı konsepti ile podyuma geldiler.

İBS 12 Şubat Kim Elendi: Dicle Turgal
İBS 12 Şubat Kim Birinci Oldu: Yeşim Aydın
İBS 12 Şubat Konsept: Kırmızı Halı
İBS 12 Şubat Konuk: Banu Alkan

2016 İşte Benim Stilim Jüri Üyesi: Nur Yerlitaş, İvana Sert, Hakan Akkaya, Uğurkan Erez
2016 İşte Benim Sunucu: Öykü Serter

2016 İŞTE BENİM STİLİM YARIŞMACILARI
İşte Benim Stilim Yeşim Aydın
İşte Benim Stilim Bahar Candan
İşte Benim Stilim Tuğba İldiz
İşte Benim Stilim Yağmur Aktaş
İşte Benim Stilim Meral Avcı 
İşte Benim Stilim Melike Çamlıoğlu
İşte Benim Stilim Dicle Turgal
İşte Benim Stilim Selay Topçuoğlu
İşte Benim Stilim Esin Çepni
İşte Benim Stilim Dilara Rabiya Yaşar
İşte Benim Stilim Zeynep Vuran
İşte Benim Stilim Özge Sarı

iste benim stilim kim elendi 12 subat, bu hafta kim elendi ibs, iste benim stilim 12 subat eleme, haftanın finali, eleme gecesi kim elendi 12 subat, dicle turgal kimdir, 
-Reklamlar-
İşte Benim Stilim Kim Elendi 12 şubat 2016 İşte Benim Stilim Kim Elendi 12 şubat 2016 Reviewed by Unknown on 22:58:00 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Reklam