İşte Benim Stilim Kim Elendi 19 Şubat 2016

-Reklamlar-
19 ŞUBAT İŞTE BENİM STİLİM KİM ELENDİ

İşte Benim Stilim yarışması 6.sezonu ikinci haftasında elenen yarışmacı belli oldu. Yeni sezondan yeni yarışmacıları ile yeniden başlayan İşte Benim Stilim yarışmasında geçen hafta ilk elenen yarışmacı Dicle Turgal olmuştu. 19 Şubat cuma akşamı eleme gecesinde yarışmadan elenen 2.yarışmacı da belli oldu...  İşte 19 Şubat elenen yarışmacı, işte eleme gecesi detayları...

2016 İşte Benim Stilim 2.hafta eleme gecesi ile 19 şubat cuma akşamı saat 22.45 te Tv8 ekranlarında yayınlandı ve 1 yarışmacı daha elendi... İşte elenen yarışmacı..

İşte Benim Stilim 19 şubat eleme gecesinde konsept 60'lar, 70'ler, 80'şer ve 90'lar oldu. Eleme gecesinde haftanın birincisi Bahar Candan oldu ve 5 Bin Tl hediye çekini kazandı.  Elemede ise elemeye kalanlar; Dilara Yaşar, Özge Sarı en düşük puanı alarak, yarışmacı oyları ile ise Bahar Candan elemeye kaldı. Bahar Candan, Dilara Yaşar ve Özge Sarı arasından jüri kararı ile elenene yarışmacı Özge Sarı oldu...

19 Şubat İşte Benim Stilim Eleme Gecesinde Elenen İsim Özge Sarı Oldu...
ÖZGE SARI ELENDİ...

ÖZGE SARI KİMDİR?
İşte Benim Stilim yarışmacısı Özge Sarı 12 mayıs 1991 yılında İzmir'de doğmuştur.  Çerkez asıllı olan güzel yarışmacımız üniversite eğitimini Afyon Kocatepe Fakültesi Turizm Seyahat İşletmeciliği bölümünde tamamlamıştır. Mezun olduktan sonra bankacı olarak çalışan Özge Sarı daha sonra moda ile ilgilenmeye başlamıştır.
Özge Sarı Yaşı: 25 habereler4.blogspot.com
Özge Sarı Boyu: 177 cm
Özge Sarı Kilosu: 55 kg
Özge Sarı Ölçüleri: 90-60-92
Özge Sarı Burç: Boğa

İşte Benim Stilim 19 Şubat ilk eleme gecesinden 60'lar, 70'ler, 80'şer ve 90'lar konsepti ile podyuma geldiler.

İBS 19 Şubat Kim Elendi: Özge Sarı
İBS 19 Şubat Kim Birinci Oldu: Bahar Candan
İBS 19 Şubat Konsept: 60'lar, 70'ler, 80'şer ve 90'lar
İBS 19 Şubat Konuk: Rafet El Roman
2016 İşte Benim Stilim Jüri Üyesi: Nur Yerlitaş, İvana Sert, Hakan Akkaya, Uğurkan Erez
2016 İşte Benim Sunucu: Öykü Serter

2016 İŞTE BENİM STİLİM YARIŞMACILARI
İşte Benim Stilim Yeşim Aydın
İşte Benim Stilim Bahar Candan
İşte Benim Stilim Tuğba İldiz
İşte Benim Stilim Yağmur Aktaş
İşte Benim Stilim Meral Avcı 
İşte Benim Stilim Melike Çamlıoğlu
İşte Benim Stilim Dicle Turgal
İşte Benim Stilim Selay Topçuoğlu
İşte Benim Stilim Esin Çepni
İşte Benim Stilim Dilara Rabiya Yaşar
İşte Benim Stilim Zeynep Vuran
İşte Benim Stilim Özge Sarı

iste benim stilim kim elendi 19 subat, bu hafta kim elendi ibs, iste benim stilim 12 subat eleme, haftanın finali, eleme gecesi kim elendi 19 subat, özge sarı kimdir, 
-Reklamlar-
İşte Benim Stilim Kim Elendi 19 Şubat 2016 İşte Benim Stilim Kim Elendi 19 Şubat 2016 Reviewed by Unknown on 23:48:00 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Reklam