Küçük Çocuğa fuhuş yaptıran adama 'Saygın tutum' indirimi

-Reklamlar-

Son Dakika Ailesinden kaçak 14 ve 17 yaşındaki iki kiz kardeşi fuhuşa sürükleyen adama önce 35 yıl hapis istendi. Taksici mevzusunda oluşturulan davada sanığa saygı duyulan birey indirimi yapılarak cezası paraya çevrildi.

Utan veren indirim haberi Diyarbakır`dan geldi. Henüz 14 ve 17 yaşındaki iki kızkardeşe fuhuş yaptırdığı iddiasıyla 35 yıla kadar hapis istemiyle yargılanan 46 yaşındaki taksici R.B.`ye, `saygın tutum` indirim hükmünü uygulanarak 4 yıl 2 ay hapis ve 24 taksitle ödenmek üzere 10 bin lira para cezası verildi.

Iddianameye göre, 2009 senesinde aile baskısı nedeniyle Adana`da evden kaçan 14 yaşındaki S.S. Ve ablası 17 yaşındaki ö.S., Diyarbakır`a gelirken taksici R.B. Ile tanıştı. R.B.`nin evine götürdüğü kardeşlerden S.S. Ile defalarca cinsel ilişkiye girerek, fuhuş yapmış oldurdığı öne sunuldu. Iddianamede taksicinin ö.S. Ve S.S.`ye alıcı bulduğunu ve elde ettiği paradan pay aldığını açıklandı. Iki kızın bu koşullarda 1.5 ay yaşadığı, R.B.`nin 14 yaşındaki S.S.`yi arkadaşı olan şüpheli Y.E.`ye pazarladığı, başka şüpheli m.E.G.`nin ise, fuhuş için yer temin etmiş olduğu öne sunuldu. Iddianamede 3 şüphelinin anlaştığı;  R.B.`nin 14 yaşındaki mağduru fuhuş yapılacak eve götürmüş olduğunü, Y.E.`nin çocukla cinsel ilişkiye girmiş olduğu ve karşılığında 100 lira verdiğini savunuldu. Mağdurun aldığı paranın 50 lirasını R.B.`ye verdiğini belirten savcı, polise gönderilen e-posta ile olayın ortaya çıktığını kaydetti.

35 YıLA KADAR HAPiS iSTEMi

suç duyurusu üzerine 18 yaşından ufak kızlara ulaşıldığı belirtileirken taksici R.B., kuaför Y.E. Ve fuhuş için yer temin eden metreE.G.`nin tutuklandığı, daha sonrasında özgür bırakıldığı kaydedildi. Savcı, şüpheliler R.B., Y.E. Ve mt.E.G. Hakkında `Reşit olmayanla cinsel i·lişki` ve `çocuklara fuhuş yapmış oldurmak` suçlarından 12-35 yıl hapis cezası istedi.

S.S. Savcılıktaki hazırlık ifadesinde R.B.`den şikayetçi bulunduğunu belirterek, "ailevi sorun sebebiyle evden kaçtık. R.B.`nin evinde 1.5 ay kaldık. Beni fuhuş oluşturmaya teşvik etti ve alıcı bulmaya başladı. Kabul etmeyince aramızda münakaşa oldu. Müşterilere taksi ile kendisi götürür, çoğu süre telefon ile müşteri bulurdu. Fuhuştan kazanılmış olduğum paranın yarısını ona verirdim" dedi.

2010 senesinde `azalış VE BERAAT` KARARı VERiLDi

Diyarbakır 2`nci Ağır Ceza Mahkemesi`nde görülen davada sanık Y.E., 14 yaşındaki S.S. Ile 90 lira karşılığında birlikte olduğunu anlatırken, "R.B.`nin, kız arkadaşı olduğunu ve istemem halinde para karşılığında beraber olabileceğimi söyledi.

Kızı alıp metreE.G.`nin evine gittik. Sonrasında pişman oldum, cinsel ilişkiye girmedim. Kızın 14 yaşlarında bulunduğunu bilmiyordum. Nakit ihtiyacı bulunduğunu söyleyince üzüldüm ve 90 lira verdim. Cinsel ilişkiye girmeyi vicdanım kabul etmedi" dedi.

14 yaşındaki S.S. Ile müşterisi bulunduğu için tanıştığını belirten taksici R.B. Ise, "kalacak noktayı olmadığını söyleyince acıyıp evime aldım. Kendisini ayrıcalıklı adreslerden alıp bırakıyordum. Fuhuş meydana getirdiğinı tahmin ediyordum. Ne olursa olsun cinsel ilişkiye girmedim, fuhuşa teşvik etmedim ve satın alan bulmadım. Kendi isteği ile fuhuş yapıyordu. Taksi paramı ödemeyince hakaret edip, kızdım. Bunlar kendi istekleri ile fuhuş yapıyor" diye konuştu.Yargılama esnasında talimatla ifadesi alınan mağdurlar S.S. Ve ö.S. Ise fuhuş yaptıklarını sadece şikayetçi olmadıklarını söyledi. Mahkeme heyeti 2010 senesinde açıkladığı kararında 3 sanık ile alakalı kabahatlara ilişkin `azalış ve beraat` kararı verdi.

YARGıTAY KARARı BOZDU

Savcının temyiz başvurusu üzerine Yargıtay 14`üncü Ceza Dairesi,sanıklar mt.E.G. Ve R.B. Meselesi için 14 yaşındaki S.S.`ye `Fuhuş yapmış oldurma` kabahatundan verilen beraat sonucunı bozdu. Bunun üzerine 2014 yılında m.E.G. Ve R.B.`nin yargılanmasına yeniden başladı. Savcı, sanık R.B.`nin `çocuğa fuhuş yapmış oldurmak` suçundan 4-on yıl hapis ve 5 bin güne kadar adli nakit cezasına çarptırılmasını istedi.

Saygın TUTUM iNDiRiMi VE 24 TAKSiT

Mahkeme, R.B.`ye `çocuğa fuhuş yaptırmak` suçundan 5 sene hapis ve 600 gün adli nakit cezasına çarptırdı. Sanığın duruşmadaki `elit tutumunun` dikkate alındığını belirten mahkeme, sanığın cezasını 4 yıl 2 ay hapis ve 500 gün adli para cezasına indirdi. Para cezasını gündelik 20 lira olarak hesaplayan mahkeme, on bin liralık cezanın 24 eşit taksitle ödenmesine hükmetti. Mahkeme, konusu için yakalama kararı bulunan m.E.G.`nin dosyasının ayrılmasına karar verdi.
-Reklamlar-
Küçük Çocuğa fuhuş yaptıran adama 'Saygın tutum' indirimi Küçük Çocuğa fuhuş yaptıran adama 'Saygın tutum' indirimi Reviewed by Unknown on 05:46:00 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Reklam