22 Mart 2016 Beni Affet 939.Bölüm Özeti Star tv

-Reklamlar-


Beni Affet 939.Bölüm  İzle, Beni Affet 22 Mart 2016 İzle, Beni Affet 22.03.2016 Full İzle, Beni Affet Son Bölüm İzle, Beni Affet Yeni Bölüm İzle,Beni Affet 939.Bölüm Canlı İzle,Beni Affet 939.Bölüm Full İzle,Beni Affet 939.Bölüm Tekparca İzle,Beni Affet 939 .Bölüm Tekrarini İzle,Beni Affet Star tv İzle,Beni Affet Seyret 

 Beni Affet 939.Bölüm Özeti:
Kemal, büyük acı ile bir defa daha mı sarsılacak? 
Ölen bebeğin DNA Testinin, bebeğin Kemal ve İnci’ye ait olmadığını ortaya çıkarmasıyla derin üzüntü yaşayan Kemal, yaşadığı büyük acı ile bir defa daha sarsılmıştır. Neriman’ı ailelerinin mutluluğu için ciddi bir tehdit olarak gören Sevgi, Mahir’e gerçekleri göstermesinin doğru olacağı konusunda Kader’i uyarır. 
 Eylül’ü ziyarete giden Hasret ve Solmaz, onun iyileşerek kendine gelmesini engellemek adına her şeyi yapmaya hazırdır. Ahmet’i öldürmesi için Feride’yi teşvik ettiği gerekçesiyle, Sedat’ın güvenilir bir adam olmadığı, Cüneyt tarafından bir kez daha doğrulanır. Babasının kötü emellerine maruz kalan Reyhan’ın, Murat’ı unutması pek de mümkün görünmemektedir.
Günlük diziler arasında birinciliğini kaybetmeyen Beni Affet tüm hızıyla devam ediyor. Hafta içi her gün saat 17.00'de Star Tv ekranlarında yayınlanan dizinin yeni bölümlerinde heyecan dolu gelişmeler izleyenleri bekliyor Türkiye’nin en çok izlenen günlük dizisi olan Beni Affet yeni sezonda da izleyenleri ekran başına toplayacak.
 Star TV ekranlarının en sevilen dizisi olan Beni Affet dizisinin yeni bölümünde çok olaylar yaşanmaya devam ediyor.Hafta içi her gün Star Tv ekranlarında yer alan ve heyecanlı bölümleri ile kadınların merakla takip ettikleri dizi Beni Affet yeni bölümleri ile nefes kesmeye devam ediyor.
Beni Affet Dizisi Genel Konusu:
 Osman KOZAN, yıllar önce Kayseri’den gelmiş ve Ankara’nın sayılı zenginleri arasına girmiş bir iş adamıdır. Siteler’de bir atölye ile başlayan mobilya üretimini, şimdi bir mağazalar zincirine, şirketini de Ortadoğu’ya ihracat yapan büyük bir Holding’e dönüştürmüştür.
Katı bir adamdır Osman. Disipline her şeyden çok değer verir. Şirketi ve ailesini adeta ‘demir yumruk’la yönetir. Ancak işte çok iyi işleyen bu yöntem, ailede maalesef işlemez.Çocuklarının ayrı ayrı mutsuzluğuna sebep olur Osman. Tabii Karısı Zühre’nin de
-Reklamlar-
22 Mart 2016 Beni Affet 939.Bölüm Özeti Star tv 22 Mart 2016 Beni Affet 939.Bölüm Özeti Star tv Reviewed by Unknown on 18:23:00 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Reklam