22 Mart 2016 İşte Benim Stilim Tv8

-Reklamlar-

İşte Benim Stilim 22 Mart 2016 İzle,İşte Benim Stilim 22.03.2016 İzle, İşte Benim Stilim Son Bölüm İzle,İşte Benim Stilim Yeni Bölüm İzle,İşte Benim Stilim 22 Mart 2016 Canlı İzle,İşte Benim Stilim 22 Mart 2016 Tekrarini İzle,İşte Benim Stilim 22 Mart 2016 Tekparca İzle,İşte Benim Stilim Star tv Seyrethttp://tivisonbolum.blogspot.com/ Alıntıdır

Production House tarafından yapılan moda yarışması programı. Öykü Serter tarafından sunulan yarışmanın jüri koltuğunda Neslihan Yargıcı, Hakan Akkaya, Ivana Sert ve sadece eleme geceleri olmak üzere Uğurkan Erez ile devam etmektedir. Yarışma Formatına göre eleme geceleri bir konuk jüri ile yapılır

İşte Benim Stilim eleme Sunuculuğunu Öykü Serter'in üstlendiği jüri kadrosunda Ivana Sеrt, Uğurkan Erez, Nur Yerlitaş ve Hakan Akkaya'nın yer aldığı 'İşte Benim Stilim' yeni bölüm için heyecan dorukta...

 İşte Benim Stilim yeni sezona Nur Yerlitaş ile başlayacak. Geçen sezondaki bölümde jüri koltuğunda oturan Neslihan Yargıcı ile yolları ayrılan yarışmada, adaylar, her gün verilecek konseptlere uygun giyinecekler. Ünlü konukların eşlik edeceği eleme gecelerinde ise büyük bir heyecan ve elenme korkusu yaşayacaklar.
-Reklamlar-
22 Mart 2016 İşte Benim Stilim Tv8 22 Mart 2016 İşte Benim Stilim Tv8 Reviewed by Unknown on 16:10:00 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Reklam