Emre Belözoğlu'ndan Galatasaray açıklaması

-Reklamlar-
Emre Belözoğlu'ndan Galatasaray açıklaması! Medipol Başakşehir'in tecrübeli futbolcusu Emre Belözoğlu, Galatasaray'dan Inter'e transfer sürecindeki gerçekleri anlattı. Tecrübeli futbolcu "Bugünlere Galatasaray sayesinde geldim" dedi. Spor Toto Süper Lig'de Medipol Başakşehir forması giyen Emre Belözoğlu, psikolojik destek aldığını ve Galatasaray'dan Inter'e transferinin detaylarını Lig Radyo'ya anlattı. Emre Belözoğlu'nun açıklamaları şöyle: "PSİKOLOJİK DESTEK ALDIM" "Psikolojik destek aldım. Bu saha içinden daha çok özel hayatımda bana daha çok yardımcı oldu. Ben saha içerisinde hiçbir olayı başlatmadım. Olmamam gereken diyaloglar içerisinde kaldım, kötü görüntü verdim." "GALATASARAY'IN TEKLİFİ.." "Galatasaray'dayken ilk olarak Fatih (Terim) hoca beni Fiorentina'ya istedi. 16 milyon dolar teklif yapıldı, kabul edilmedi. Galatasaray'ın bana yaptığı teklifle Florya'dan 1 ev alabilirdim. Inter'in yaptığı teklifle 10 ev alabiliyordum." "BUGÜNLERE GALATASARAY SAYESİNDE GELDİM" "Bugünlere gelmemde en büyük vesile Galatasaray'dır. Ben, Galatasaray'ın bana vermiş olduklarının karşılığını parayla veremem. Fenerbahçe kararımı kolay vermedim. Şimdi 36 yaşındayım, Fenerbahçe'ye iyi ki gittim diyorum."
-Reklamlar-
Emre Belözoğlu'ndan Galatasaray açıklaması Emre Belözoğlu'ndan Galatasaray açıklaması Reviewed by Admin on 03:50:00 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Reklam