07 Nisan 2016 Beni Affet 951.Bölüm Canlı İzle Star tv

-Reklamlar-


Beni Affet 951.Bölüm  İzle, Beni Affet 07 Nisan 2016 İzle, Beni Affet 07.04.2016 Full İzle, Beni Affet Son Bölüm İzle, Beni Affet Yeni Bölüm İzle,Beni Affet 951.Bölüm Canlı İzle,Beni Affet 951.Bölüm Full İzle,Beni Affet 951.Bölüm Tekparca İzle,Beni Affet 951.Bölüm Tekrarini İzle,Beni Affet Star tv İzle,Beni Affet Seyret 
http://tivisonbolum.blogspot.com/ Adresiden Alıntıdır
 Beni Affet 951.Bölüm Özeti:
Demir, Bahar’a sürpriz yapıyor!

Nimet’in, Cüneyt ve Hasret’in de katılacağı bir aile yemeği ayarlaması, mutlu karı koca rolü oynayan Feride ve Sedat’ı mecburen birbirine yakınlaştırırken, Cüneyt’i ise deli eder. Her geçen gün Feride’ye karşı hissettiği duygusal yakınlık artan Sedat, sonunda kendini frenleyemez. Reyhan’la ilgili olarak Ünal’a ulaşmaya çalışan Murat’a yardım eden kişi Sedat olur.

Boşanmak isteğini söylemek için hazırlanan Bahar, Demir’in kendisine yaptığı büyük sürpriz karşısında zor durumda kalır. Bahar’ın almış olduğu karara üzülen Şahin’in kalbi, Demir’in verdiği ilacın da etkisiyle bu ağır yükü taşıyamaz hale gelir. Ada’nın ölümüne neden olan kişinin Demir olduğunu öğrenen İnci, bunun hesabını soracaktır.

Günlük diziler arasında birinciliğini kaybetmeyen Beni Affet tüm hızıyla devam ediyor. Hafta içi her gün saat 17.00'de Star Tv ekranlarında yayınlanan dizinin yeni bölümlerinde heyecan dolu gelişmeler izleyenleri bekliyor Türkiye’nin en çok izlenen günlük dizisi olan Beni Affet yeni sezonda da izleyenleri ekran başına toplayacak. 
 
 
 Star TV ekranlarının en sevilen dizisi olan Beni Affet dizisinin yeni bölümünde çok olaylar yaşanmaya devam ediyor.Hafta içi her gün Star Tv ekranlarında yer alan ve heyecanlı bölümleri ile kadınların merakla takip ettikleri dizi Beni Affet yeni bölümleri ile nefes kesmeye devam ediyor.
 
Beni Affet Dizisi Genel Konusu:
 Osman KOZAN, yıllar önce Kayseri’den gelmiş ve Ankara’nın sayılı zenginleri arasına girmiş bir iş adamıdır. Siteler’de bir atölye ile başlayan mobilya üretimini, şimdi bir mağazalar zincirine, şirketini de Ortadoğu’ya ihracat yapan büyük bir Holding’e dönüştürmüştür.
Katı bir adamdır Osman. Disipline her şeyden çok değer verir. Şirketi ve ailesini adeta ‘demir yumruk’la yönetir. Ancak işte çok iyi işleyen bu yöntem, ailede maalesef işlemez.Çocuklarının ayrı ayrı mutsuzluğuna sebep olur Osman. Tabii Karısı Zühre’nin de

-Reklamlar-
07 Nisan 2016 Beni Affet 951.Bölüm Canlı İzle Star tv 07 Nisan 2016 Beni Affet 951.Bölüm Canlı İzle Star tv  Reviewed by Unknown on 18:39:00 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Reklam