13 Nisan 2016 Beni Affet 955.Bölüm Star tv

-Reklamlar-


Beni Affet 955.Bölüm  İzle, Beni Affet 13 Nisan 2016 İzle, Beni Affet 13.04.2016 Full İzle, Beni Affet Son Bölüm İzle, Beni Affet Yeni Bölüm İzle,Beni Affet 955.Bölüm Canlı İzle,Beni Affet 955.Bölüm Full İzle,Beni Affet 955.Bölüm Tekparca İzle,Beni Affet 955.Bölüm Tekrarini İzle,Beni Affet Star tv İzle,Beni Affet Seyret 


Cüneyt’in sinirlerini bozan olay nedir?
Feride ile Sedat’ı birbirine aşık etmek için uğraşan Nimet’in kendilerini ziyarete gelen Kozanlara olan tavrı Cüneyt’in sinirlerini bozar. Eylül’ün gün geçtikçe iyileşmesi, gerçeklerin ortaya çıkmasından endişelenen Ahmet’i çözüm yolu arayışına iter. Reyhan’ı kaçırırken yakalanan Murat adı kirli işlerle anılan Ünal’ın eline düşmüştür.
Kemal’i atlatan ve kaçmaya başlayan İnci, Demir ve Tekin tarafından bulunur. Demir’den boşanarak, Kemal’e dönmesi konusunda kızının kararına saygı duyan Sevgi’nin, Şahin’i ikna etme çabaları ne sonuç verecektir? Başı derde giren Elif’e her türlü yardımda bulunan Umut yeni bir aşkın kıyısındadır.



Günlük diziler arasında birinciliğini kaybetmeyen Beni Affet tüm hızıyla devam ediyor. Hafta içi her gün saat 17.00'de Star Tv ekranlarında yayınlanan dizinin yeni bölümlerinde heyecan dolu gelişmeler izleyenleri bekliyor Türkiye’nin en çok izlenen günlük dizisi olan Beni Affet yeni sezonda da izleyenleri ekran başına toplayacak



Star TV ekranlarının en sevilen dizisi olan Beni Affet dizisinin yeni bölümünde çok olaylar yaşanmaya devam ediyor.Hafta içi her gün Star Tv ekranlarında yer alan ve heyecanlı bölümleri ile kadınların merakla takip ettikleri dizi Beni Affet yeni bölümleri ile nefes kesmeye devam ediyor.

 Osman KOZAN, yıllar önce Kayseri’den gelmiş ve Ankara’nın sayılı zenginleri arasına girmiş bir iş adamıdır. Siteler’de bir atölye ile başlayan mobilya üretimini, şimdi bir mağazalar zincirine, şirketini de Ortadoğu’ya ihracat yapan büyük bir Holding’e dönüştürmüştür.
Katı bir adamdır Osman. Disipline her şeyden çok değer verir. Şirketi ve ailesini adeta ‘demir yumruk’la yönetir. Ancak işte çok iyi işleyen bu yöntem, ailede maalesef işlemez.Çocuklarının ayrı ayrı mutsuzluğuna sebep olur Osman. Tabii Karısı Zühre’nin de

-Reklamlar-
13 Nisan 2016 Beni Affet 955.Bölüm Star tv 13 Nisan 2016 Beni Affet 955.Bölüm Star tv Reviewed by Unknown on 18:29:00 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Reklam