19 Nisan 2016 Beni Affet 959.Bölüm Star tv

-Reklamlar-


Beni Affet 959.Bölüm  İzle, Beni Affet 19 Nisan 2016 İzle, Beni Affet 19.04.2016 Full İzle, Beni Affet Son Bölüm İzle, Beni Affet Yeni Bölüm İzle,Beni Affet 959.Bölüm Canlı İzle,Beni Affet 959.Bölüm Full İzle,Beni Affet 959.Bölüm Tekparca İzle,Beni Affet 959.Bölüm Tekrarini İzle,Beni Affet Star tv İzle,Beni Affet Seyret 
http://tivisonbolum.blogspot.com/ Adresiden Alntıdır

İnci, Kemal’den yardım isteyecek mi?

Nimet’in Hasret’le birlikte yaptığı işbirliğine kızarak tüm gemileri yakan Feride, Nimet’in evden gitmesini ister. Feride’yi içinde bulunduğu cendereden kurtarmak isteyen Cüneyt, gerçek Zehra Güney’i bulmaya karar verir. Aziz’i ziyarete gelen Solmaz, Eylül’e bakması için yeni bir bakıcı fikri ortaya atar.

Demir tarafından vurulan İnci, Kemal’i arayarak yardım ister. İnci’nin yapacağı itiraflarla Demir’den sonsuza kadar kurtulacaklarını düşünen Kemal için büyük bir umut ışığı yanar. Kalacak yeri olmadığı için Umut tarafından eve getirilen Elif’i çok seven Sevgi ve Şahin için o, ideal bir gelin adayıdır.

 Günlük diziler arasında birinciliğini kaybetmeyen Beni Affet tüm hızıyla devam ediyor. Hafta içi her gün saat 17.00'de Star Tv ekranlarında yayınlanan dizinin yeni bölümlerinde heyecan dolu gelişmeler izleyenleri bekliyor Türkiye’nin en çok izlenen günlük dizisi olan Beni Affet yeni sezonda da izleyenleri ekran başına toplayacak


 Osman KOZAN, yıllar önce Kayseri’den gelmiş ve Ankara’nın sayılı zenginleri arasına girmiş bir iş adamıdır. Siteler’de bir atölye ile başlayan mobilya üretimini, şimdi bir mağazalar zincirine, şirketini de Ortadoğu’ya ihracat yapan büyük bir Holding’e dönüştürmüştür.
Katı bir adamdır Osman. Disipline her şeyden çok değer verir. Şirketi ve ailesini adeta ‘demir yumruk’la yönetir. Ancak işte çok iyi işleyen bu yöntem, ailede maalesef işlemez.Çocuklarının ayrı ayrı mutsuzluğuna sebep olur Osman. Tabii Karısı Zühre’nin de

-Reklamlar-
19 Nisan 2016 Beni Affet 959.Bölüm Star tv 19 Nisan 2016 Beni Affet 959.Bölüm Star tv Reviewed by Unknown on 01:15:00 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Reklam