28 Nisan 2016 Beni Affet 966.Bölüm Star tv

-Reklamlar-


 Günlük diziler arasında birinciliğini kaybetmeyen Beni Affet tüm hızıyla devam ediyor. Hafta içi her gün saat 17.00'de Star Tv ekranlarında yayınlanan dizinin yeni bölümlerinde heyecan dolu gelişmeler izleyenleri bekliyor Türkiye’nin en çok izlenen günlük dizisi olan Beni Affet yeni sezonda da izleyenleri ekran başına toplayacak

Osman KOZAN, yıllar önce Kayseri’den gelmiş ve Ankara’nın sayılı zenginleri arasına girmiş bir iş adamıdır. Siteler’de bir atölye ile başlayan mobilya üretimini, şimdi bir mağazalar zincirine, şirketini de Ortadoğu’ya ihracat yapan büyük bir Holding’e dönüştürmüştür. 

 

Beni Affet 966.Bölüm Özeti:
Ünal, Reyhan’a evlenme teklifi edecek mi?
Aziz’in kızı Deniz’in arkadaşının ani ziyareti, geçmişle ilgili bazı soruların cevaplarını vermektedir. Ahmet’in kim olduğunu araştıran Cüneyt, Ahmet’in arabasının yangın günü orada olduğunu öğrenir. Ünal, Reyhan’a evlenme teklifi ederken, Murat ise Reyhan’a cevabını merak ettiği soruyu sorar.
Demir’in katil olduğuna ilişkin delil toplamaya çalışan Bahar ve Kemal gizlice ona ait kasayı açarlar. Demir’e ait evrakları karıştıran ikili, acaba gerçeklere ait bir ize rastlayabilecekler midir? Diğer yandan, Elif’i iş görüşmesi yapması için arkadaşına götüren Umut, aslında bu durumdan hiç de hoşlanmamaktadır.
-Reklamlar-
28 Nisan 2016 Beni Affet 966.Bölüm Star tv 28 Nisan 2016 Beni Affet 966.Bölüm Star tv Reviewed by Unknown on 18:32:00 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Reklam