29 Nisan 2016 Beni Affet 967.Bölüm Star tv

-Reklamlar-


 Günlük diziler arasında birinciliğini kaybetmeyen Beni Affet tüm hızıyla devam ediyor. Hafta içi her gün saat 17.00'de Star Tv ekranlarında yayınlanan dizinin yeni bölümlerinde heyecan dolu gelişmeler izleyenleri bekliyor Türkiye’nin en çok izlenen günlük dizisi olan Beni Affet yeni sezonda da izleyenleri ekran başına toplayacak

Osman KOZAN, yıllar önce Kayseri’den gelmiş ve Ankara’nın sayılı zenginleri arasına girmiş bir iş adamıdır. Siteler’de bir atölye ile başlayan mobilya üretimini, şimdi bir mağazalar zincirine, şirketini de Ortadoğu’ya ihracat yapan büyük bir Holding’e dönüştürmüştür. 
 

 

Beni Affet 967.Bölüm Özeti:
Demir gözaltına alınacak mı?
Cenk Komiser ve ekibin yaptığı kazılar sonucu, İnci’nin mezarı bulunur. İnci Kozan cinayetinin ilk zanlısı olarak görülen Demir gözaltına alınır. Umut’un tüm karşı çıkmalarına rağmen, gururundan ödün vermeyen Elif arkadaşının bulduğu işte çalışmak ve kendine yeni bir hayat kurmak üzere evden ayrılır.
Eylül’e çarpan araba ile ilgili araştırmalar yapan Feride ve Cüneyt, arabanın Doktor Ahmet’e ait olduğunu öğrenir. Reyhan’ın Ferman’dan çocuk sahibi olma ile ilgili yaptığı büyük itiraf Murat’ın canını acıtır. Eylül’ün iyileşmeye başladığını gören Solmaz, Ahmet’ten Eylül’ü etkisiz hale getirecek bir formül ister.

-Reklamlar-
29 Nisan 2016 Beni Affet 967.Bölüm Star tv 29 Nisan 2016 Beni Affet 967.Bölüm Star tv Reviewed by Unknown on 23:55:00 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Reklam