işte Benim Stilim Büyük Final Birincisi Kim Oldu

-Reklamlar-

işte benim stilim büyük final ile ilgili görsel sonucu

işte Benim Stilim Büyük Final Birincisi Kim Oldu?

İşte Benim Stilim programı bugünkü bölüm de Büyük Final heyecanı yaşanıyor. Yeşim Aydın İşte Benim Stilim programının bu sezonki biirinci oldu.

Yeşim Aydın işte Benim Stilim büyük final birincisi...

TV8'de ekrana gelen 'İşte benim Stilim' yarışması 8 Nisan Cuma akşamı (bugün) final yapıyor.Büyük finalde jürinin konuğu Sinan Akçıl olacak. Sinan Akçıl’ın beğenilen şarkıları ile konuk olduğu “Büyük Final” gecesinin kazananı kim olacak?
Nur Yerlitaşİvana Sert, Hakan Akkaya, Uğurkan Erez ve Öykü Serter’le “İşte Benim Stilim Büyük Final” 8 Nisan Cuma 23.15’de TV8’de...
-Reklamlar-
işte Benim Stilim Büyük Final Birincisi Kim Oldu işte Benim Stilim Büyük Final Birincisi Kim Oldu Reviewed by Admin on 02:26:00 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Reklam