Özlem Tunca İle Dünyayı Geziyorum 10 Nisan 2016

-Reklamlar-





Özlem Tunca İle Dünyayı Geziyorum 10 Nisan 2016 pazar saat 17.00'de Kanal 7 de. Özlem Tunca İle Dünyayı Geziyorum programı bugünkü bölüm tüm hızıyla yepyeni heyecanlarda devam ediyor.
DÜNYAYI GEZİYORUM UKRAYNA’DA
IVANO FRANKİVSK
Alışılmış gezi programlarının dışında, farklı coğrafyaları ekranlara taşıyan Özlem Tunca ile Dünyayı Geziyorum bu hafta da Ukrayna’yı keşfetmeye devam ediyor.
Ekranların ilgiyle izlenen gezi programı Dünyayı Geziyorum, kış turizminin oldukça geliştiği, Avrupa’nın en ucuz kayak merkezlerinin bulunduğu Ukrayna’yı ekranlara taşıyacak. Özlem Tunca, Ivano Frankivsk’in şehir meydanında yer alan ünlü restoranlarından, Ukrayna mutfağının lezzetli örneklerini tanıtacak. Türk vatandaşlarından vize istemeyen ülke, rahatlıkla gezilebilecek geniş bir ulaşım ağına sahip. Bu sebeple Ivano Frankivsk, yerli ve yabancı turistlerin uğrak noktası.
Programda ayrıca, Ivano Frankivsk’in merkezinde bulunan tarihi evler, günümüzde her tezgahında ve dükkanında farklı ürünlerin satıldığı Polonya’dan kalma kalenin, geçmişten kalan izleri Dünya’yı Geziyorum’da olacak.
Minik gezgin Yakupcan’la Özlem Tunca, kış sporu tutkunlarının ilgisini çekecek kayak merkezleri ve ormanın içinde ağaçların ortasına inşa edilen otelleri ile kışın güzelliklerini yansıtacak.
Özlem Tunca İle Dünyayı Geziyorum her Pazar 17:00’de Kanal 7 ekranlarında
-Reklamlar-
Özlem Tunca İle Dünyayı Geziyorum 10 Nisan 2016 Özlem Tunca İle Dünyayı Geziyorum 10 Nisan 2016 Reviewed by Admin on 01:56:00 Rating: 5

Reklam