18 Mayıs 2016 Yeşim Salkım ile Yeni Ben

-Reklamlar-

 Yeşim Salkım ile Yeni Ben 18 Mayıs 2016


 Yeşim Salkım,  kadın hikâyeleri ile 360 ekranlarında…

tivisonbolum.blogspot.com Adresinden Alıntıdır
Yeşim Salkım, her evden, her kesimden kadın hikayeleri ile 360 ekranlarında… "Yeşim Salkım İle Yeni Ben"de kadınların sorunlarına empati yapıp, çare arayacağız, başarı hikayelerini birlikte alkışlayacağız…

İster yanı başımızda olsun, ister uzakta, yeniden başlamak isteyen her kadının gücüne güç katacağız, ortak ve çok sesli bir platform oluşturarak, kadının hayatın her alanındaki sesini daha çok duyurup, birbirimizin umudu olacağız. “Yeşim Salkım ile Yeni Ben” ile içimizdeki güçlü kadını tüm yönleriyle ‘yeniden’ ortaya çıkaracağız…

Sizin tartışma platformunuz Yeşim Salkım İle Yeni Ben’de dertlerinizi paylaşarak hafiflemeye hazırsanız hafta içi her gün 360 ekranlarında buluşalım.

-Reklamlar-
18 Mayıs 2016 Yeşim Salkım ile Yeni Ben 18 Mayıs 2016 Yeşim Salkım ile Yeni Ben Reviewed by Unknown on 20:15:00 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Reklam