Ben Bilmem Eşim Bilir 16 Agustos 2016 Kanal D 16.08.2016

-Reklamlar-
Ben Bilmem Eşim Bilir'in sunuculuğu hafta içi her gün Şule Zeybek'e, Cuma akşamları yayınlanacak final bölümlerinde ise Ufuk Özkan'a emanet olacak. Zorlu oyunlarla hem ilişkilerinin gücünü test edip, hem de birbirlerini ne kadar iyi tanıdıklarını ortaya koyacak olan yarışmacılar, gün boyu tüm halleriyle Kanal D ekranındaki yerini alacak. http://tvhaberi50.blogspot.com/

Ben Bilmem Eşim Bilir evinde büyük ödülü kazanmak için 6 çift yarışacak.Her gün oynanacak oyunlar sonunda başarılı olan çift çeşitli imtiyazlarla ödüllendirilecek. Bunlardan en önemlisi gün birincisi seçilmek. Gün birincisi hem Cumartesi gecesi oynanacak finale katılma hem de evdeki işlerden muaf olma hakkını elde edecek. Aynı hafta içinde birden çok kez final bileti kazanan çift, istediği başka bir çifte biletini verip o çifti de final gecesine taşıyabilecek. Cuma günü yapılacak oylamayla elenen çift, final oyunlarına katılamadan yarışmaya veda edecek ve yerini bir sonraki hafta eve girecek yeni bir çifte bırakacak.

Hafta içi oyunları ve elemeler sonucunda belirlenmiş dört çift Cumartesi gecesi büyük ödül yarışına girecek. Final gecesinde başarılı olan çift eve Suzuki marka araba kazanarak dönecek.Ben Bilmem Eşim Bilir Evi Şule Zeybek'in sunumuyla hafta içi her gün 16.15'te; Ben Bilmem Eşim Bilir Haftanın Finali ise, Ufuk Özkan'ın sunumuyla Cuma akşamı saat 20.00'de Kanal D'de!

 BEN BİLMEM EŞİM BİLİR EVİ CANLI İZLEMEK İCİN TIKLAYINIZ...
-Reklamlar-
Ben Bilmem Eşim Bilir 16 Agustos 2016 Kanal D 16.08.2016 Ben Bilmem Eşim Bilir 16 Agustos 2016 Kanal D 16.08.2016 Reviewed by Unknown on 18:03:00 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Reklam