Özlem Tunca ile Dünyayı Geziyorum 15 Agustos 2016 Kanal 7 15.08.2016

-Reklamlar-
Dünyayı yakından görüp tanımak isteyenlerin ilgiyle izlediği Özlem Tunca İle Dünyayı Geziyorum her Pazar 22:30’da Kanal 7 ekranlarında…  

 Dünyayı Geziyorum 15 Agustos 2016 Özeti:

DÜNYAYI GEZİYORUM’UN MALEZYA TURU DEVAM EDİYOR
Özlem Tunca’nın eğlenceli sunumuyla ekrana gelen Dünyayı Geziyorum bu hafta da renkli kültürlerin bir arada yaşadığı, gökdelenleri ile göz dolduran Malezya’yı keşfetmeye davam edecek.
Alışılmış gezi programlarının dışında her bölümünde farklı coğrafyaları gezdiren Dünyayı Geziyorum; Hint Okyanusu’na kıyısı bulunan, uzun sahil şeridi ile çok sayıda turisti ağırlayan Malezya’nın doğal plajlarını ekrana taşıyacak. Önemli mimari yapıların minyatürlerinin yer aldığı Yappoz Dünyası ve bin bir çeşit sualtı canlısının yaşadığı dev akvaryum izleyicilerle buluşacak. Programda ayrıca İslamiyet’le yıllar öncesinde tanışan Malezyalıların çok ziyaret ettiği görkemli Ebubekir Camii’nin tarihi dokusuna ve yapılış hikâyesine yer verilecek.
Çocukların çok sevdiği çizgi film karakterlerinin bulunduğu dünyaca ünlü eğlence parkı, adeta botanik bir cennet bahçesi olan Malezya’nın kendine has tropikal meyveleri ve Malezya’ya dair tüm merak edilenler Dünyayı Geziyorum’da olacak.
Dünyayı yakından görüp tanımak isteyenlerin ilgiyle izlediği  Özlem Tunca İle Dünyayı Geziyorum her Pazar 22:30’da Kanal 7 ekranlarında.
-Reklamlar-
Özlem Tunca ile Dünyayı Geziyorum 15 Agustos 2016 Kanal 7 15.08.2016 Özlem Tunca ile Dünyayı Geziyorum 15 Agustos 2016 Kanal 7 15.08.2016 Reviewed by Unknown on 22:53:00 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Reklam