Özlem Tunca ile Dünyayı Geziyorum 28 Agustos 2016 Kanal 7 21.08.2016

-Reklamlar-
Özlem Tunca ile Dünyayı Geziyorum 28 Agustos 2016:

DÜNYAYI GEZİYORUM LETONYA’DA
Özlem Tunca’nın minik oğlu Yakupcan ile çıktığı keyifli dünya turunun bu haftaki durağı Kuzeyin incisi Letonya olacak.
Alışılmış gezi programlarının dışında her bölümünde farklı kültür ve renkli coğrafyaları ekrana taşıyan Dünyayı Geziyorum’da; Letonya’nın başkenti Riga’da adeta bir orta çağ turuna çıkılacak. Programda, Letonya’nın kalbinde bulunan; özel günlerin, kutlamaların ve festivallerin düzenlendiği Mavi Anıt Meydanı gezdirilirken, UNESCO tarafından korunan doğa harikası Jurmala şehrinin muhteşem kum plajları ekrana taşınacak. Ayrıca, Riga’nın sembolü olan ve tarihi 13. Yüzyıla dayanan Kara Kafalılar Evi’nin gizemli hikâyesi anlatılırken, günümüzde müze olarak kullanılan Dom Katedrali’nin eşsiz görüntüsü izleyicilerle buluşacak. Aynı zamanda Özlem Tunca, ormanların içine kurulmuş hissini veren yemyeşil Sigulda’yı ziyaret edecek ve Yakupcan’la macera parkındaki aktivitelere katılacak.
Yıl boyunca dünyanın dört bir yanından gelen turistleri ağırlayan Turaida Kalesi’nin kuşbakışı manzarası, Art Nouveaue sanat akımı etkisini tüm mimari yapılarda görmenin mümkün olduğu tasarım harikası binalar, Riga’nın hayat kaynağı olan Daugava Nehri ve Letonya’nın keşfedilmeyi bekleyen tüm güzellikleri Dünyayı Geziyorum’da…
Dünyayı yakından görüp tanımak isteyenlerin ilgiyle izlediği  Özlem Tunca İle Dünyayı Geziyorum her Pazar 22:30’da Kanal 7 ekranlarında…
-Reklamlar-
Özlem Tunca ile Dünyayı Geziyorum 28 Agustos 2016 Kanal 7 21.08.2016 Özlem Tunca ile Dünyayı Geziyorum 28 Agustos 2016 Kanal 7 21.08.2016 Reviewed by Unknown on 18:48:00 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Reklam