5 Şubat İşte Benim Stilim Kim Elendi?

-Reklamlar-
İŞTE BENİM STİLİM ÜNLÜLER 5 ŞUBAT KİM ELENDİ

Tv8 İşte Benim Stilim Ünlüler yarışmasının final öncesi elenen son ismi belli oldu ve finalistler netleşti...İşte Benim Stilim ünlüler yarışmasının finali bu akşam ve finalden önce elenen yarışmacı kim... Elenen ünlü yarışmacı yazımızın devamında... İşte benim stilimde kim elendi 5 şubat...

Her gün bir yarışmacının elendiği işte benim stilim ünlülerde finale gelindi. Son yarışmacı bugün elendi ve diğer isimler finale kaldı...

5 Şubat Cuma günü İşte benim stilimde elenen isim...

5 ŞUBAT NİL KARATAŞ ELENDİ...
İŞTE BENİM STİLİM NİL KARATAŞ ELENDİ

İşte Benim Stilim ünlülerde finale kalan isimler
oldu.
Bu isimler 5 Şubat cuma akşamı büyük finalde yarışacak ve 5.sezon birincisi belli olacak. 2016 İşte Benim stilim ünlüler birincisi kim olacak...

İşte Benim Stilim 6.sezon 8 şubat pazartesi günü başlıyor...

2016 İŞTE BENİM STİLİM YARIŞMACILARI
2016 İşte Benim Stilim Jüri Üyeleri: İvana Sert, Hakan Akkaya, Neslihan Yargıcı, Uğurkan Erez
2016 İşte Benim Stilim Sunucusu: Öykü Serter

iste benim stilim kim elendi 5 şubat, iste benim stilim ünlüler kim elendi, iste benim stilim ünlüler kim elendi, işte benim stilim 5 şubat eleme gecesi,NİL KARATAŞ elendi,
-Reklamlar-
5 Şubat İşte Benim Stilim Kim Elendi? 5 Şubat İşte Benim Stilim Kim Elendi? Reviewed by Unknown on 12:39:00 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Reklam