İşte Benim Stilim Kim Elendi 26 Şubat 2016

-Reklamlar-
26 ŞUBAT İŞTE BENİM STİLİM KİM ELENDİ

6.sezeon 2016 İşte Benim Stilim yarışması üçüncü haftasının finalinde yarışmadan bir yarışmacı daha elendi. Her hafta bir yarışmasının elenerek büyük ödüle hayal ettiği moda yarışması işte benim stilim eleme gecesinde 1 yarışması 5 bin tl hediye çeki kazanırken 1 yarışmacı da  yarışmaya veda ederek elendi... İşe İşte Benim Stilimden elenen 3.yarışmacı...  İşte 26 Şubat İbs elenen yarışmacı, işte eleme gecesi detayları...

2016 İşte Benim Stilim 3.hafta eleme gecesi ile 26 şubat cuma akşamı saat 22.45 te Tv8 ekranlarında yayınlandı ve 1 yarışmacı daha elendi... İşte elenen yarışmacı..

İşte Benim Stilim 26 şubat eleme gecesinde yarışmacılar kostüm partisi konsepti ile sahneye çıktılar. Eleme gecesinde hünerlerini gösteren yarışmacılardan Yağmur Aktaş haftanın birincisi olarak 5 Bin Tl hediye çekini kazandı. Gecenin sonunda en iyi kostümle gelen ve birinci olan ise Yeşim Aydın ve Selay Toğçuoğlu oldu. Gecenin sonunda en düşük puanı alarak en kötü kostümle gelen Esin Çepni ve Melike Çamlıoğlu oldu. Yarışmacı oyları ile de Bahar Candan elemeye kalan isim oldu. Esin, Bahar ve Melike eleme öncesi jüri karşısına geçti. Jüri oyları ile elenen, yarışmaya vedan eden isim MELİKE ÇAMÇIOĞLU oldu... İşte Benim Stilim yarışmasında 9 yarışmacı yoluna devam ediyor...

26 Şubat İşte Benim Stilim Eleme Gecesinde Elenen İsim Melike Çamlıoğlu Oldu...
MELİKE ÇAMLIOĞLU ELENDİ...


MELİK ÇAMLIOĞLU KİMDİR?
İşte Benim Stilim 3.haftasında elenen Melike Çamlıoğlu 19 Mart 1997 Ankara Keçiören doğumludur. Melike Çamlıoglu aslen İzmir Tirelidir. Güzel yarışmacı Tire Öğretmen Lisesi'ni bitirmiş, daha sonra da Yıldız Teknik Üniversitesi Sanat Yönetimi bölümünü bitirmiştir. Ayrıca spikerlik eğitimi de almıştır...

İşte Benim Stilim 26 Şubat ilk eleme gecesinden KOSTÜM PARTİSİ konsepti ile podyuma geldiler. İşte bu haftanın değerlendirmesi...

İBS 26 Şubat Kim Elendi: Melike Çamlıoğlu
İBS 3.Haftanın Birincisi: Yağmur Aktaş
İBS 26 Şubat Haftanın Birincisi: Yeşim Aydın ve Selay Topçuoğlu
İBS 26 Şubat Konsept: Kostüm Partisi
İBS 26 Şubat Konuk: Fatih Ürekhaberler4.blogspot.com

2016 İşte Benim Stilim Jüri Üyesi: Nur Yerlitaş, İvana Sert, Hakan Akkaya, Uğurkan Erez
2016 İşte Benim Sunucu: Öykü Serter

2016 İŞTE BENİM STİLİM YARIŞMACILARI
İşte Benim Stilim Yeşim Aydın
İşte Benim Stilim Bahar Candan
İşte Benim Stilim Tuğba İldiz
İşte Benim Stilim Yağmur Aktaş
İşte Benim Stilim Meral Avcı 
İşte Benim Stilim Selay Topçuoğlu
İşte Benim Stilim Esin Çepni
İşte Benim Stilim Dilara Rabiya Yaşar
İşte Benim Stilim Zeynep Vuran
İşte Benim Stilim Melike Çamlıoğlu(ELENDİ)
İşte Benim Stilim Özge Sarı(ELENDİ)
İşte Benim Stilim Dicle Turgal(ELENDİ)

iste benim stilim kim elendi 26 subat, bu hafta kim elendi ibs, iste benim stilim 26 subat eleme, haftanın finali, eleme gecesi kim elendi 26 subat, melike çamlıoğlu kimdir, 
-Reklamlar-
İşte Benim Stilim Kim Elendi 26 Şubat 2016 İşte Benim Stilim Kim Elendi 26 Şubat 2016 Reviewed by Unknown on 23:23:00 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Reklam