O Hayat Benim 87.Bölüm Fox tv 27 Mart 2016

-Reklamlar-

O Hayat Benim 87.Bölüm İzle,O Hayat Benim 27 Mart 2016 İzle,O Hayat Benim 27.03.2016 İzle,O Hayat Benim Son Bölüm İzle,O Hayat Benim Yeni Bölüm İzle,O Hayat Benim 87.Bölüm Full İzle,O Hayat Benim  87.Bölüm Canlı İzle,O Hayat Benim 87.Bölüm Tekrarini İzle,O Hayat Benim Dizisi Dünkü Bölümünü İzle,O Hayat Benim Dizisi  Fox tv İzle

O Hayat Benim 86.Bölüm  Özeti:
Efsun ve Sultan, Hanife’nin üzerine bir kâbus gibi çöker. Hanife pes eder. Kurtulmak için her şeyi anlatmak üzeredir. Ganimet ise Zeynep’i kaybetmektense ölümü bile göze almaya hazırdır. Hanife’nin evi kuşatma altındadır artık... Bahar her şeyden vazgeçip Atahan yaşamına veda eder. Mehmet Emir bundan dolayı Cemre’yi suçlar. Fakat Kenan, Cemre’yi kullanmak için yeni adımlar atmaktadır. Hülya ise Kenan’ın oyunlarından bihaber, abisinin hayatına girmeye çalışan genç kadına hemen dişlerini gösterir... Bahar’ın tek sığınağı Ateş’tir. Ancak Ateş’in önce Arzu’yu hayatlarından tamamen çıkartması şarttır. Arzu ise Ateş’i kaybedecekse bunun bedelini birilerine ödetmeye kararlıdır.

O Hayat Benim dizisinde Keremcem yurtdışında eğitim almış Ateş isimli bir holding CEO'sunu canlandıracak. Ezgi Asaroğlu ise üvey evlat olduğunda habersiz üniverssite okuyan ve okul masraflarını karşılamak için bir pastanede çalışan Bahar rolü ile izleyici karşısına çıkacak.

Mehmet Emir ve Hasret birbirini çok seven iki gençtir. Ancak Hasret’in babası Yusuf evlenmelerine karşı çıkar. Kızının hamile olduğunu öğrenen Yusuf bey kızının öldüğü haberini yayar ve gençleri bir daha birleşmemek üzere ayırır. Aradan geçen zamanda Hasret'in kızı dünyaya gelir. Yusuf bey Hasret'e kızının öldüğünü söyler ve Bahar isimli kızı yanında çalışan İlyas'a verir. İlyas'ın Efsun isimli bir kızı daha vardır. Efsun ve Bahar kardeş olarak büyür.

Aradan geçen 20 yılın ardından Yusuf bey bu vicdan azbıyla daha fazla yaşayamayacağı için Mehmet Emir'e her şeyi anlatmaya karar verir. 

Gerçeğin ortaya çıkacağını öğrenen İlyas'ın karısı sinsi bir planla Bahar yerine Efsun'u Mehmet Emir'e kızı olarak tanıtmaya karar verir. 

Yıllar önce hayatı dedesi tarafından çalınan Bahar bu sefer ailesi sandığı insanlar tarafından ikinci defa hakkı olan hayattan uzak tutulur.
-Reklamlar-
O Hayat Benim 87.Bölüm Fox tv 27 Mart 2016 O Hayat Benim 87.Bölüm Fox tv  27 Mart 2016 Reviewed by Admin on 17:25:00 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Reklam