Bilmiyordum Savının Dayanaksızlığı - Gündüz Akgül

-Reklamlar-
Bilmiyordum Savının Dayanaksızlığı - Gündüz Akgül
15 Temmuz 2016 günü Silahlı Kuvvetler içinde Fetocu denilen bir gurubun başarısız bir darbe girişiminde bulunması, birçok gerçeği gün yüzüne çıkardı…
Yıllardır orduda, emniyette, yargıda, eğitimde ve bürokrasinin diğer bölümlerinde kök salan Fetullah Gülen örgütlemesini görenler, bu tehlikeyi avazları çıktığı kadar bağırarak ilan etmelerine karşın, gelmiş geçmiş tüm iktidarlar, oy ve iktidar olma uğruna görmezden gelerek bu örgütlenmeye göz yumdular…
Ne zamana kadar?
17-25 Aralık olaylarının açıklandığı güne kadar…
Darbe girişiminden sonra, bilmiyordum? Farkında değildim? Tahmin etmiyordum? Diyenlerin savlarının dayanaksızlığı da anlaşıldı…
Devamı »
-Reklamlar-
Bilmiyordum Savının Dayanaksızlığı - Gündüz Akgül Bilmiyordum Savının Dayanaksızlığı - Gündüz Akgül Reviewed by Unknown on 19:24:00 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Reklam