Bana Sevmeyi Anlat (Alper) Kadir Doğulu Kimdir?

-Reklamlar-
Bana Sevmeyi Anlat (Alper) Kadir Doğulu Kimdir?

2016-2017 yeni sezon dizilerinden Bana Sevmeyi anlat başrol oyuncusu Kadir Doğulu dizide Alper karakterine hayat vermektedir. Alper 35 yaşında restoran işletmecisidir. Dizide Berna ile evli Çiçek adında bir çocuk babası olan Alper karısının geçirdiği kazası sonrası dağılmıştır. Hayat ona acı tarafını gösterse de Leyla ile tanıştıktan sonra hayatı değişecektir.

 Kadir Doğulu Kimdir?

 Mersin doğumlu Doğulu 19 Nisan 1982 yılında dünyaya gelmiştir. Bir çok dizi ve filmde rol alan yakışıklı oyuncu dizi oyunculuğuna Küçük Sırlar ile başlangıç yaptı. Pis Yedili dizisiyle büyük çıkış yakalayan başarılı oyuncu son olarak ta Muhteşem Yüzyıl Kösem’de 3. Mehmed Giray’ı canlandırmıştır. Yakışıklı oyuncu yakın zamanda Neslihan Atagül ile dünya evine girmiştir.

Dizi ve Filmleri;

2016 – (Dizi) Bana Sevmeyi Anlat (Alper)
2015 – (Dizi) Muhteşem Yüzyıl Kösem (Mehmet Giray Han)
2015 – (Dizi) Beyaz Gece (Rüzgar)
2014 – (Dizi) Sevdam Alabora (Gökhan)
2013 – (Dizi) Fatih-Harbiye (Macit)
2013 – (Film) Bir Hikayem Var (Mert)
2011 – 2012 – (Dizi) Pis Yedili (Bayrampaşalı Güney)
2010 -2011 – (Dizi) Küçük Sırlar (Ali)


Resimleri: 







-Reklamlar-
Bana Sevmeyi Anlat (Alper) Kadir Doğulu Kimdir? Bana Sevmeyi Anlat (Alper) Kadir Doğulu Kimdir? Reviewed by Unknown on 22:58:00 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Reklam